Bicycle SOS project
Da's een aardig afwijkende maat, die zou ik zelf ook niet hebben. Pat/d nog wel even gericht neem ik aan
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
we hebben al twee uur geen update gehad, is je vader onverwachts langsgekomen?
edit: gelukkig je plaatste precies op dit moment jouw update
edit: gelukkig je plaatste precies op dit moment jouw update
Zeer fraai! Nu je toch bezig bent kan een Conti zadeltasje van 6€ er ook nog wel af toch?
-
- Forum-lid
Mooi gedaan en een prachtig gebaar. Die groep is echt wel mooi.
Maak joe woar
Wat is nu het plan? Gewoon stiekem terugzetten en kijken wat er gebeurt? Of ga je er nog een heel verhaal omheen doen?
Vind dit een gaaf project, kijk er met enige jaloezie naar....
Vind dit een gaaf project, kijk er met enige jaloezie naar....
Extra spannend omdat je een Shimano-rijder zomaar hebt overgezet naar Campa
-
- Forum-lid
Hij is mooi geworden!
Verstuurd vanaf mijn SM-T800 met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-T800 met Tapatalk
Ja, goeie chrissiewizzie. Mocht hij eerst die fiets willen zien dan gebruik je gewoon het excuus dat je dan eventueel vieze handen krijgt en vervolgens het tablet besmeurdchrissiewizzie schreef:Ik denk dat ik de fiets morgen stiekem in de schuur zet en even uitleg geef over zijn tablet. Dan browse ik naar dit topic en kijk ik hoe hij reageert
Ik had een tijd geleden een geheim project voor mijn moeder lopen en moest allerlei listen verzinnen om met mijn vader over de de telefoon te spreken. Zij zat er vaak gewoon bij in de woonkamer en zo moest het gesprek lijken over wielrennen te gaan waarbij ik af en toe iets vroeg aangaande het project en hij dan met ja of nee kon antwoorden.
Ik moest alles dan nog eens met nog iemand bespreken en dit alles op afstand.
Het was soms moeilijk maar het zo waard. Ik had zelfs een klote smoes verzonnen waarom ik die dag even langs zou komen (zou bij een klant langs moeten later op de dag).
Ze had achteraf geen idee gehad.
Ik ben benieuwd hoe ' Bicycle Project SOS' afloopt chrissiewizzie maar dat komt vast goed.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock