Lekker duidelijk... Welke servicebalie? Van de Hema ?Maruss schreef:in Moskou bij de service balie
Olympische spelen 2016
-
- Forum-lid
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
ook zonder die duidelijkheid die jij wilt blijft het een leuk verhaaltje toch? misschien wil Maruss dat wel geheim houden vanwege het Big Brother is watching you principe van de Grote Russiche Leiderafrit13 schreef:Lekker duidelijk... Welke servicebalie? Van de Hema ?Maruss schreef:in Moskou bij de service balie
-
- Forum-lid
Tom Dumoulin definitief toch naar Rio : http://sporza.be/cm/sporza/wielrennen/1.2725596
Omdat hij sinds kort in Kanne woont zal wel de reden zijn dat het eerder op Sporza-site staat dan bij de NOS.
Omdat hij sinds kort in Kanne woont zal wel de reden zijn dat het eerder op Sporza-site staat dan bij de NOS.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Zoals Amcf deze week al zei; dat getrol van je wordt best irritant. Om je ongelijk maar even te onderstrepen: het stond gisteren al bijna 6 uur eerder op de grootste NL nieuwssite.
Less is bore
De NOS had dit nieuws al voor de Acht van Chaam, dus dinsdag de 26e, op hun site staan. Dat is 4 dagen voor Sporza. Dus sta jij even in je hemd Quarantanove.
Ik heb wel medelijden met je, altijd zo zuur te moeten leven...
Ik heb wel medelijden met je, altijd zo zuur te moeten leven...
- daniel1975
- Forum-lid HC
Goeie doordenkermackersv2.0 schreef:
De grote boosdoener die de verkeerde Sven aanbidt, en te weinig aandacht heeft voor veldrijden.
Less is bore
Aardig overzicht waar de Olympische Oranje sporters opgegroeid zijn...
http://www.ad.nl/nieuws/waar-groeiden-o ... ~a4fe5b6e/
http://www.ad.nl/nieuws/waar-groeiden-o ... ~a4fe5b6e/
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- robbebopper
- Forum-lid HC
Of zeven keer zoveel inwoners.
Ik vind eerlijk gezegd dat het kaartje weinig verrassends laat zien.
Haha, daar is het ook niet voor bedoeld... het is voor mevr Van Zetten uit Tiel die kan kijken welke sporter er uit haar regio komt...robbebopper schreef:Of zeven keer zoveel inwoners.
- daniel1975
- Forum-lid HC
LOL, sinds Keetie van Oosten-Hage, Middelkamp, Raas en de TVM schandalen onder leiding van Priem halen wij als zeeuwen alleen de tv uitzendingen middels het commentaar van Ducrot en de prikkeldraadlittekens van Hoogerlandamclassic-fan schreef:Zeeland heeft duidelijk een investering nodig om het sport niveau een beetje omhoog te krijgen.
Maar het is idd wel erg mager. Niets onverwachts trouwens; meer clustering inwoners = meer sportfacititeiten = grotere kans die ene topper tegen te komen.
Less is bore