lekkur belangwrijk...de inhoudelijke strekking is denk ik meer evident...Keezx schreef:Dubbel , compact en triple geen hoofdletters, dat is een snel om zich heen grijpende (Duitse ) ziekte.
Het grote mix & match topic
Laatst gewijzigd door bever op 28 sep 2016 19:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Laat ik nu toch altijd ook Zeikerd, Zever, Zuiger en Zeur altijd met een hoofdletter beginnenKeezx schreef:Dubbel , compact en triple geen hoofdletters, dat is een snel om zich heen grijpende (Duitse ) ziekte.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
terug ontopic graag
En dan heb ik het nog niet over Iripple.bever schreef:lekkur belangwrijk...de inhoudelijke strekking is denk ik meer evident...Keezx schreef:Dubbel , compact en triple geen hoofdletters, dat is een snel om zich heen grijpende (Duitse ) ziekte.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
- daniel1975
- Forum-lid HC
De grote Z van ZorroZorro schreef:Laat ik nu toch altijd ook Zeikerd, Zever, Zuiger en Zeur altijd met een hoofdletter beginnenKeezx schreef:Dubbel , compact en triple geen hoofdletters, dat is een snel om zich heen grijpende (Duitse ) ziekte.
Less is bore
Volgens mij wel.
Kan je een Potenza VD combineren met een 11 speed Record shifter?
Ja alle 11 speed onderdelen zijn volledig uitwisselbaar.jwpcycle schreef:Zouden de nieuwe elektronische dura ace derailleurs matchen met mijn ultegra di2 shifters?
En ook de 10 speed shifters kan je gebruiken met 11speed derailleurs.
(en als je nog een oude firmware hebt kan je ook voor/achter 10 of 11 speed mixen)
extra info: http://carltonbale.com/shimano-di2-ever ... d-to-know/
- Serge du Temps
- Forum-lid
Nee, enkel met componenten die ook gemarkeerd zijn met "B".havana schreef:Kan je een Potenza VD combineren met een 11 speed Record shifter?
Zie: http://www.campagnolo.com/media/files/0 ... _04_16.pdf