shimano's E-TUBE Project
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
- Berichten: 4423
- Lid geworden op: 21 jun 2007 15:01
- Locatie: Amsterdam
ik ga er dit weekend ondanks dat m'n kwark er niet is mee aan de slag, zal een verslagje tiepen
(even een pers bouwen voor m'n press fit gedoe)
(even een pers bouwen voor m'n press fit gedoe)
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 40047
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Alleen al daarom zou ik eigenlijk mijn Dogma niet kwijt willen... ITA-draad!!!
Less is bore
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
- Berichten: 4423
- Lid geworden op: 21 jun 2007 15:01
- Locatie: Amsterdam
Ik vermoed dat die pas met de 9150 uitkomt? Kan er ook nog geen part# van vinden.
-
- Forum-lid
- Berichten: 500
- Lid geworden op: 05 sep 2016 20:22
- Locatie: Groningen
Heeft iemand ook ervaring met instellen van synchro shifting in e-tube (met een MTB groep)? Ik kan wel wat instellen in e-tube voor windows, maar dat zijn maar twee overgangspunten. En dat ligt of aan het feit dat ik een SM-EW90-B heb en geen SC-MT800 of dat e-tube lang niet zo flexibel is als ik had gehoopt.
Wat ik had willen proberen is half-step gearing waarmee je in het middengebied mooie kleine stapjes tussen de versnellingen kunt krijgen, maar wat handmatig nogal een gedoe is. Leek me een aardige oplossing om de Di2 computer het gedoe te laten overnemen, maar dat betekent dat je een mapping moet kunnen maken waar je continue met je FD heen een weer schakelt.
Kan dat met Di2?
Wat ik had willen proberen is half-step gearing waarmee je in het middengebied mooie kleine stapjes tussen de versnellingen kunt krijgen, maar wat handmatig nogal een gedoe is. Leek me een aardige oplossing om de Di2 computer het gedoe te laten overnemen, maar dat betekent dat je een mapping moet kunnen maken waar je continue met je FD heen een weer schakelt.
Kan dat met Di2?
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
- Berichten: 4423
- Lid geworden op: 21 jun 2007 15:01
- Locatie: Amsterdam
zo'n pressfitlager eruit halen is nog best een gedoetje (zit best vast), maar na enig gehannes inmiddels gelukt
batterij (even provisorisch) en d fly geinstalleerd
nu zou ik volgens de iPad-app de knop van de Junction A (ik neem aan gewoon de junction onder het stuur) een seconde moeten inhouden om bluetooth connectie te krijgen. Hier blijft het momenteel even steken (geen connectie) (anders morgen maar een windhoos computer regelen)
wel krijg ik als ik de knop een paar seconden inhoud dit te zien op m'n garmin (geconnect via ant+)
batterij (even provisorisch) en d fly geinstalleerd
nu zou ik volgens de iPad-app de knop van de Junction A (ik neem aan gewoon de junction onder het stuur) een seconde moeten inhouden om bluetooth connectie te krijgen. Hier blijft het momenteel even steken (geen connectie) (anders morgen maar een windhoos computer regelen)
wel krijg ik als ik de knop een paar seconden inhoud dit te zien op m'n garmin (geconnect via ant+)
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
- Berichten: 4423
- Lid geworden op: 21 jun 2007 15:01
- Locatie: Amsterdam
precies, zoiets denk ik ook, maar ik heb alleen een macbook (en geen zin daarop nu nog windows te gaan installeren )DDX schreef:Mijn gok dat je misschien eerst firmware van wat devices moet updaten via usb connectie en het daarna misschien wel werkt ?
grappig, zie op het doosje van die DN110 batterij dat er 3 varianten zijn:
BT-DN110-1 (staat bij mij aangevinkt)
BT-DN110-2
BT-DN110-3
benieuwd wat de verschillen zijn
(laat ik ook de manual maar eens lezen )
er loopt een topic op weightweenies toch ook -> gaat op zoek
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
- Berichten: 4423
- Lid geworden op: 21 jun 2007 15:01
- Locatie: Amsterdam
hier heeft iemand de bluetoothconnectie werkend, dus vooralsnog lijkt er bij mij iets mis te gaan: http://weightweenies.starbike.com/forum ... &start=870
(maar nog geen definitief antwoord of synchro shifting nu al werkt)
(maar nog geen definitief antwoord of synchro shifting nu al werkt)