Het grote frame (over)spuiten topic
- daniel1975
- Forum-lid HC
Designs bedenken (of pikken) is ook lastiger dan je denkt.
Vind mijn nieuwe Kiaro echt te suf voor woorden, maar even een mooi nieuw design vinden is nog niet heel makkelijk.
Vind mijn nieuwe Kiaro echt te suf voor woorden, maar even een mooi nieuw design vinden is nog niet heel makkelijk.
Less is bore
daniel
zijn wel wat merken die een mooie configurator hebben om mee te spelen
parlee is er één ....
http://paint.parleecycles.com/altum/alt ... nish=Gloss
zijn wel wat merken die een mooie configurator hebben om mee te spelen
parlee is er één ....
http://paint.parleecycles.com/altum/alt ... nish=Gloss
Allard
- daniel1975
- Forum-lid HC
Hehehe, die had ik al ingekleurd. Mooie blauw-witte versie gemaakt.
Less is bore
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Dat hangt volledig van jezelf af.vermeulen schreef:Hoe werkt het eigenlijk doorgaans met het verfklaar maken van het frame?
Halen ze de decals / oude lak er voor je af, of moet je dit allemaal zelf doen en het frame verfklaar aanleveren?
Als je het niet zelf kan/wil doen ben je natuurlijk duurder af dan dat je het zelf doet.
Er is op het forum wel al een topic te vinden van iemand die het zelf heeft gedaan.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Die zag ik al ja, daar was de TS ongeveer 10 uur aan het schuren.Lcsmet schreef:Dat hangt volledig van jezelf af.vermeulen schreef:Hoe werkt het eigenlijk doorgaans met het verfklaar maken van het frame?
Halen ze de decals / oude lak er voor je af, of moet je dit allemaal zelf doen en het frame verfklaar aanleveren?
Als je het niet zelf kan/wil doen ben je natuurlijk duurder af dan dat je het zelf doet.
Er is op het forum wel al een topic te vinden van iemand die het zelf heeft gedaan.
Iemand had het in dit topic bijvoorbeeld over een offerte van 300-400 euro moet je daarvoor dan ook nog eens 10 uur schuren, of is dat inclusief verfklaar maken?
Bij Dave is 400 euro inclusief schuren door hem zelf.
Ik leverde een onbehandeld kartonnen frame aan, en kreeg geen korting maar hij heeft wel "gratis" de zadelpen en stuurpen meegespoten. Hier betaal je normaliter een kleine meerprijs voor.
Ik leverde een onbehandeld kartonnen frame aan, en kreeg geen korting maar hij heeft wel "gratis" de zadelpen en stuurpen meegespoten. Hier betaal je normaliter een kleine meerprijs voor.
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
heeft dat ding van jou de buitenlucht nu al gezien?havana schreef:Bij Dave is 400 euro inclusief schuren door hem zelf.
Vanmorgen ritje zuid-Limburg - Apeldoorn v.v. gemaakt om mijn frame bij Dave van Gemert af te leveren.
Aardige man met een passie voor zijn werk en nu toegelegd op het spuiten van fietsen.
Weet zeker dat hij er iets moois van gaat maken.
Foto's volgen zodra ik het frame terug heb. (per post dan wel...)
Aardige man met een passie voor zijn werk en nu toegelegd op het spuiten van fietsen.
Weet zeker dat hij er iets moois van gaat maken.
Foto's volgen zodra ik het frame terug heb. (per post dan wel...)
I Am SpeCiAliZed
Wat voor frame is het? En wat is het idee?
-
- Forum-lid
Vanmiddag mijn frame afgeleverd bij Dave. Kleuren uitgezocht en het ontwerp doorgenomen.
Over ca 14 dagen is het frame klaar.
Op dit moment is hij bezig met een Giant en die zag er zeer goed uit, echt vakkwerk.
Dit is het frame voor het spuiten
Over ca 14 dagen is het frame klaar.
Op dit moment is hij bezig met een Giant en die zag er zeer goed uit, echt vakkwerk.
Dit is het frame voor het spuiten