Simplon
- daniel1975
- Forum-lid HC
Red22 of Etap staat serieus op de mogelijkheden-lijst. De zwarte Red crank is de mooiste crank op dit moment imho.
Etap vind ik mooie draadloze oplossing, alleen die veel besproken accu's....
Qua werking en custom instelmogelijkheden zijn EPS en Di2 eigenlijk veel mooier, maar de een is te duur en de ander te lelijk en moet je weer een mooie losse crank zien te vinden.
@havana: decals helemaal mee eens. En als je de nieuwe Shamal c17 wielen ziet is er nog weinig verbetering zichtbaar. De oude Bora decals waren mooier imho.
Qua werking en custom instelmogelijkheden zijn EPS en Di2 eigenlijk veel mooier, maar de een is te duur en de ander te lelijk en moet je weer een mooie losse crank zien te vinden.
@havana: decals helemaal mee eens. En als je de nieuwe Shamal c17 wielen ziet is er nog weinig verbetering zichtbaar. De oude Bora decals waren mooier imho.
Less is bore
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Met oog op je zoektocht om lichamelijke ongemakken te minimaliseren, vind ik het toch een knap frame. Misschien niet helemaal de kleurstelling die je zocht, maar de dikke afmontage maakt een hoop goed.daniel1975 schreef:Wij gaan wel vriendjes worden, al zal het altijd een verstandshuwelijk blijven. Mist voor mij de wauw-factor die sommige andere fietsen wel hebben, maar voor nu ben ik er erg blij mee.
Een rode 11 op het crankstel zou nu juist wel weer kunnen
Laatst gewijzigd door Wiliertoerist op 30 okt 2016 22:21, 1 keer totaal gewijzigd.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Ik heb totaal geen problemen met de aparte accu's.daniel1975 schreef:..........;
.....................
Ik heb van in het begin wel een losse 3e batterij bijgekocht, als er een batterij leeg is wissel ik gewoon.
On-topic vraagje: zit de bidonhouder op de staande buis niet heel erg laag?
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
gefeliciteerd Daniel!
- daniel1975
- Forum-lid HC
@lcsmet: bidonhouderboutjes zitten niet hoger Laag zwaartepunt creeeren zal idee wel zijn.
Less is bore
Zeer fraai! Ik ben altijd al een fan geweest van Simplon-frames, met name van de ooit diepblauwe Pavo, en kan haast niet geloven dat dit de eerste op het forum is. Wel wat vreemd om iemand bij zo'n mooie fiets te horen praten in termen van verstandshuwelijk, maar ik snap waar je vandaan komt. In feite ook een rouwproces, afscheid nemen van je geliefde Dogma
Klein detail: is je achterremkabel niet te lang? Hij lijkt niet mooi vloeiend de achterrem in te gaan.
Klein detail: is je achterremkabel niet te lang? Hij lijkt niet mooi vloeiend de achterrem in te gaan.
t.a.f.k.a.e.h.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Idd nog iets te lang. Is 1 lange buitenkabel van shifter tot rem, gaat geheel door bovenbuis.evilhomer schreef:
Beetje aparte constructie.
Less is bore
- Sha Kokken
- Forum-lid
Mooie fiets Daniel, gefeliciteerd. Inderdaad niet de meest spannende paintjob maar overall een mooie verschijning. Hoop voor je dat er nog wat vonken komen in dat verstandshuwelijk.
- boswielrenner
- Forum-lid
Gefeliciteerd met je nieuwe Simplon. Uitstekend merk en mooie fiets. Wat doe je met de Dogma?
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29