BRM 200 Bunnik, zaterdag 28 januari 2017
-
- Forum-lid
Natuurlijk heb ik zin. Maar ik heb helaas een vrouw en die werkt in de zorg . Dus ook op zaterdag.
En dan ben ik dus thuis met de kids.
Deze keer gaat niet lukken
En dan ben ik dus thuis met de kids.
Deze keer gaat niet lukken
Route had veel leuker kunnen zijn ja, lekker stuk langs rivieren ofzo.slugbait schreef:Ik ben van de partij. Weersverwachting ziet er bijna te goed uit. Dat compenseert dan weer voor de route, die niet zo spannend is...
Of combi riveren en heuvelrug oid.
Is dat een plus voor het gemiddeld tempo, of een plus voor het halen van opgelucht adem dat het ff niet DDX style naar de finish gaatDDX schreef:Ik heb het wel op de planning staan samen met fietsmaatje die ik ook maar eens uitgenodigd heb voor een brevet.
Tenzij er gekke dingen gebeuren ben ik ook van de partij.
Misschien met de fiets erheen en terug.(of alleen heen en trein terug of alleen brevet)
Dat ligt beetje en aan dingen waar ik geen controle over heb.
Misschien met de fiets erheen en terug.(of alleen heen en trein terug of alleen brevet)
Dat ligt beetje en aan dingen waar ik geen controle over heb.
What do you mean i ain't kind, just not your kind.
Liever te dik in de kist als een feesie gemist
Liever te dik in de kist als een feesie gemist
-
- Forum-lid
Ik ben er ook bij, heb de training nodig Gisteren wel onderuit gegaan (plas zwart ijs vlak na een bocht niet opgemerkt) en m'n linkerbeen is nog wat stijf, maar dat is over een paar dagen wel over hoop ik.
De weersverwachtingen zijn inderdaad erg goed, en nog wat verbeterd t.o.v. de voorspelling gisteren dus dat is erg mooi. Zo langzamerhand bekruipt me het gevoel dat onze organisatoren een voorkeursbehandeling van de weergoden krijgen, want dit zou het 5e (van de 5) brevet worden met goed weer (ok, het laatste brevet vanuit Zwolle had een kort en licht regenbuitje).
Geweldig hoogteprofiel trouwens, alleen te vinden in Nederland
De weersverwachtingen zijn inderdaad erg goed, en nog wat verbeterd t.o.v. de voorspelling gisteren dus dat is erg mooi. Zo langzamerhand bekruipt me het gevoel dat onze organisatoren een voorkeursbehandeling van de weergoden krijgen, want dit zou het 5e (van de 5) brevet worden met goed weer (ok, het laatste brevet vanuit Zwolle had een kort en licht regenbuitje).
Geweldig hoogteprofiel trouwens, alleen te vinden in Nederland
De hele Fleche ploeg spreekt esperantoDelange63 schreef:Maar wordt er wel weer esperanto-les gegeven??ultra_ivo schreef:Ik ben er bij. met onze hele Fleche ploeg. Delange63, de tandem heeft een andere stoker, de stoker van vorig jaar rijdt nu solo mee.