Belangrijk??svvander schreef: Miste toch wel enkele belangrijke merken: Felt, Festka, Santos, Chessini, Sensa... :
Dan denk ik eerder aan Pina, Colnago, canyon, Trek, etc
Fiets Magazine nr. 11-2024, inclusief de trainings- en voedingsgids voor 2025, ligt nu in de winkel! Bestel 'm zonder verzendkosten in onze shop!
Belangrijk??svvander schreef: Miste toch wel enkele belangrijke merken: Felt, Festka, Santos, Chessini, Sensa... :
Ik weet niet of deze merken in het verleden al aanwezig waren. Gezien de beurs steeds maar groeit stijgt de kans dat deze merken ook wel zullen te zien zijn de volgende jaren. Maar nogmaals, dan vrees ik dat de beurs zal moeten verhuizen naar een grotere locatie (Gent?).svvander schreef:Ik was tevreden, maar ook een beetje teleurgesteld. Miste toch wel enkele belangrijke merken: Felt, Festka, Santos, Chessini, Sensa... :
Ik ben samen met enkele vrienden geweest. Ik heb er niet echt iets gevonden wat ik nog niet kende, daar zit ik iets te veel voor op de verschillende fiets gerelateerde sites. Maar de verschillende zaken nu in het echt zien en kunnen vasthouden en van dichterbij bekijken maakt dat deze dag toch de moeite was.i-mac schreef:.....svvander schreef:Ik was tevreden, maar ook een beetje teleurgesteld. Miste toch wel enkele belangrijke merken: Felt, Festka, Santos, Chessini, Sensa... :
Ik weet niet of deze merken in het verleden al aanwezig waren. Gezien de beurs steeds maar groeit stijgt de kans dat deze merken ook wel zullen te zien zijn de volgende jaren..........
Dan gaat er weer nog meer volk komen en dan moeten ze weer en dan komt er nog meer enzoverder.i-mac schreef:.............. de expo van Gent is wel een grote locatie, met veel parkings errond. En, voor veel mensen misschien ook centraler gelegen. Voor de mensen uit de regio Brabant/Limburg en ook Nederland ook een goeie 40km dichter.
Het gaat mij niet om het aantal bezoekers, maar eerder om een zo uitgebreid aanbod te zien.Lcsmet schreef:Dan gaat er weer nog meer volk komen en dan moeten ze weer en dan komt er nog meer enzoverder.i-mac schreef:.............. de expo van Gent is wel een grote locatie, met veel parkings errond. En, voor veel mensen misschien ook centraler gelegen. Voor de mensen uit de regio Brabant/Limburg en ook Nederland ook een goeie 40km dichter.
Ik vond het vrijdag trouwens nog wel heel goed te doen.
Ik heb vrijdag wel Kristof Allegaert en zijn Jaegher op de beurs gezien, maar ik weet niet meer zeker waar. Ik denk op de stand van Pedal Ed (ook leuke kleding trouwens).SqueeZer schreef: Hetgeen ik het meeste gemist heb is een firma als Martelly en Jaegher ofte staal ..