Wil je een nieuwe racefiets kopen? Hulp nodig? Stel al je vragen hier!

Nieuwe Cube voor JimmyT

rien
Forum-lid

rien 15 feb 2017 16:45

Naar mijn idee heb je een gemiddeld postuur. Daarom snap ik de kleine reach niet.

Ernie C.
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Ernie C. 15 feb 2017 20:49

De benen zijn toch wel vrij lang. Verder komt uit 2 metingen dezelfde conclusie dus zal er nog wel iets meer aan de hand zijn. Het zouden b.v. korte armen kunnen zijn.
Campagnolo Ultra Dork

Nereo
Forum-lid

Nereo 18 mar 2017 16:46

JimmyT schreef:@ted038, dank voor je feedback. Behalve de Trek Domane en de Cannondale Synapese die ik voorbij heb horen komen (en de Merida Ride 2016 - lijkt echter niet beschikbaar) ben ik het spoor een beetje bijster qua betaalbare alternatieven. Voor Trek en Cannondale of zelfs maatwerk zal ik behoorlijk dieper in de buidel moeten tasten (bij zelfde specs) of ik zal mijn specs moeten aanpassen.
Ha JimmyT, ik ben benieuwd wat uiteindelijk je keuze is geworden! Ben je toch voor de Cube Attain GTC gegaan?

Ik zit zelf met een zelfde vraagstuk: met 1,86m lengte, 90cm binnenbeenlengte en relatief kort bovenlichaam ben ik ook op zoek naar een frame met hoge stack en korte reach.
Ondanks dat de Cube Attain relatief kort is, had ik ook het gevoel dat deze een wat te grote reach voor mij had (zowel framemaat 56 als 58 gepast). Ik ga binnenkort een meting doen. Ben benieuwd wat jouw ervaringen zijn.

Plaats reactie