Re-paint/build Dogma 60.1
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Ik zou niet enkel voor "zo dicht mogelijk", maar gewoon 100% voor een Pina schema gaan.daniel1975 schreef:...........maar wil zo dicht mogelijk bij Pina blijven................
Leg je schema dan even voor aan Jaap zodat die er eventuele, niet bedoelde afwijkingen/fouten, uithaalt.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
-
- Forum-lid HC
Wat een kul zeg, je weet voor jezelf toch dat je op een echte Pinarello rijdt!Rob71 schreef: Zeker een ouder spuitschema gebruiken word heel erg imitatie. Er is namelijk al zo veel Chinarello, dat je juist met dat merk extra voorzichtig moet zijn om niet te voorkomen dat jou dure frame wordt aangezien voor een chinese replica.
Gewoon een gaaf kleurtje erop als je dat mooi vind, en gewoon schijt eraan hebben wat een ander er van vind, laat ze maar lekker denken dat het een nepper is....nou en?
Zelf zou ik hem legergroen spuiten, met fluoriserende gele decals.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Wat een ander vindt boeit mij niet heel veel. Maar vind het zelf mooi om in buurt van origineel te blijven.
Less is bore
Ik vond dat schema van de één na laatste Dogma in de Sky kleuren heel geslaagd.
Evt zou je blauw en zwart om kunnen draaien.
-
- Forum-lid HC
Ok, dat is een legitieme reden!daniel1975 schreef:Wat een ander vindt boeit mij niet heel veel. Maar vind het zelf mooi om in buurt van origineel te blijven.
De reactie was ook op de opmerking van Rob71.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Of je het kul vind of niet boeit me niet heel erg. Het is inderdaad een kwestie van smaak. En als je het zelf maar mooi vind. Helemaal mee eens. Ik neem alleen aan dat als je een custom build frame laat spuiten waar je veel geld voor uitgeeft, want spuiten is duur. En je krijgt meerdere keren de vraag of het wel een echte is. Dat geloof ik niet dat dat niet de reactie is die je wil. Nogmaals, ik ben het er wel mee eens dat als je n origineel spuitschema kunt maken dat dat heel gaaf is, maar pinarello schemas zijn gewoon complex en moeilijk.
Gr Rob
Gr Rob
I.c.m. wit i.p.v. zwart zou het ook nog kunnen:havana schreef:Ik vond dat schema van de één na laatste Dogma in de Sky kleuren heel geslaagd.
(Net de zwarte variant besteld voor de kleine C. )
Campagnolo Ultra Dork
-
- Forum-lid HC
Hoe vaak zal er iemand naast je komen rijden of op een terras vragen of jou Pina wel een originele is wanneer het kleurschema dat niet is? Persoonlijk ken ik niet eens de kleurschema's, dus zou ik dat zeker niet vragen. Wel zou ik een opmerking kunnen maken dat het een hele mooie fiets is wanneer hij mooi gespoten is. Gewoon laten spuiten hoe je hem zelf het mooiste vind dus.
Jij weet toch dat het een echte is. En verder weinig hechten aan de mening van anderen. Zo'n gepersonaliseerd frame zou ik echt heel stoer vinden. Beetje zoals Nibali, Froome etc hun eigen logo's erop hebben! Moet je natuurlijk wel een leuke "bijnaam" hebben.
Stel ze noemen jou de gebleekte anus, gaat dat natuurlijk vreemd uitzien
Stel ze noemen jou de gebleekte anus, gaat dat natuurlijk vreemd uitzien
Ik vraag sowieso aan iedere Pina die ik inhaal of ie echt is...