Hoe fiets wegzetten als achterwiel verwijderd is?
- Vieux chnoque
- Forum-lid
Heel voorzichtig.
Komkommertijd, of zijn de huidige nieuwelingen zo onzeker van zichzelf dat de onbenulligste vragen langs komen?
Komkommertijd, of zijn de huidige nieuwelingen zo onzeker van zichzelf dat de onbenulligste vragen langs komen?
Vieux Chnoque
Evite de ramasser une gamelle!
et en cas de crampe: tire la
Evite de ramasser une gamelle!
et en cas de crampe: tire la
-
- Forum-lid HC
Het is gewoon volkomen respectloos!! Zadel en shifters horen fier in de lucht te steken en niet op de bevuilde grond gesmeten te woren.
-
- Forum-lid
35 euro. Valt me nog mee.
Alleen mensen die de fiets slammen, soms zitten die op een fiets die eigenlijk te groot is dus die 9cm stuurpen slammen is niet zo moeilijk als er maar 10 cm zadel uit steekt. Sowieso vind ik dat sloping frames verbannen moeten worden van de slam that stem community.
Alleen mensen die de fiets slammen, soms zitten die op een fiets die eigenlijk te groot is dus die 9cm stuurpen slammen is niet zo moeilijk als er maar 10 cm zadel uit steekt. Sowieso vind ik dat sloping frames verbannen moeten worden van de slam that stem community.
Maak joe woar
-
- Forum-lid HC
Wat is het verschil? Gezien het verschil in boete moet een framepomp toch wel veel erger zijn dan een pompje aan het frame...
Overigens kom ik zelf gelukkig maar tot 10 euro welke in een fractie van een seconde terug te brengen is naar noppes door de ventieldopjes er af te draaien
De vraag anders gesteld... wat doe je thuis? Niet iedereen heeft een montage standaard... voor die mensen is thuis vaak hetzelfde als onderweg, namelijk gewoon voorzichtig wegzetten of leggen.
Ik pak zelf voor alleen een bandje wisselen ook thuis niet de montagestandaard, de fiets kan prima ff gewoon tegen een paaltje of boompje staan zonder het wiel er in.
Een framepomp gebruiker met nog enig gevoel voor decorum draagt zijn framepomp in één van de zakjes op zijn rug en hoeft dan slechts 25 euro af te tikken. Maar als je daarnaast ook nog het onfatsoen hebt om hem op je frame te bevestigen, dan komt er 10 euro bij. Dat is toch logisch???
Maar ik mis nog wel een punt in deze discussie. Hoe komen jullie op het idee dat je een band moet plakken als deze lek is? Laten jullie je vrouw/vriendin niet achter je aanrijden met een volgauto met een reservefiets op het dak en een aantal wielen op de achterbank. Banden plakken is zo slecht voor je gemiddelde, dat doe je maar thuis...
Maar ik mis nog wel een punt in deze discussie. Hoe komen jullie op het idee dat je een band moet plakken als deze lek is? Laten jullie je vrouw/vriendin niet achter je aanrijden met een volgauto met een reservefiets op het dak en een aantal wielen op de achterbank. Banden plakken is zo slecht voor je gemiddelde, dat doe je maar thuis...
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets
Een framepomp is een Zefal pomp die onder de complete bovenbuis wordt geklemd. Voor renners die zijn blijven steken in 1970.
Een pompje aan het frame is een klein pompje dat meestal aan een bidonhouder vastzit.
Een Zafal-pomp doet meer pijn aan de ogen, daarom is de boete hoger. Compleet logisch, lijkt me.
Een pompje aan het frame is een klein pompje dat meestal aan een bidonhouder vastzit.
Een Zafal-pomp doet meer pijn aan de ogen, daarom is de boete hoger. Compleet logisch, lijkt me.
Laatst gewijzigd door havana op 23 jun 2017 11:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Tip voor de alleenstaanden : je kan ook een aantal reservewielen in zo'n fietsaanhanger achter je fiets aanslepen. Ook niet echt goed voor je gemiddelde, maar je krijgt er zulke dijen van ...Maar ik mis nog wel een punt in deze discussie. Hoe komen jullie op het idee dat je een band moet plakken als deze lek is? Laten jullie je vrouw/vriendin niet achter je aanrijden met een volgauto met een reservefiets op het dak en een aantal wielen op de achterbank. Banden plakken is zo slecht voor je gemiddelde, dat doe je maar thuis...
EM EMX3 C SR - EM Eeklo70 SRAM 1X - EM Corsa C NR - Bianchi MegaPro Athena - Holdsworth Mistral
Wie heeft het in dit topic over banden plakken...?
Banden wisselen doe je... plakken is zonde van de tijd en een nieuw bandje kost bijna niets
-
- Forum-lid
Oei, 75 euro! Maar ik ben allang blij dat het zadeltasje niet op de lijst staat. En voor een bel wordt gelukkig ook niets gerekend. Hoe zit het met fietsbroek en fietstrui van verschillende merken?
Klein zadeltasje is boetevrij. Medium of groter levert wel een boete op.Balhoofd 1 schreef: ↑23 jun 2017 13:45 Oei, 75 euro! Maar ik ben allang blij dat het zadeltasje niet op de lijst staat. En voor een bel wordt gelukkig ook niets gerekend. Hoe zit het met fietsbroek en fietstrui van verschillende merken?