Met of zonder handschoenen
-
- Forum-lid
Nooit , alleen in winter handschoenen als het echt vriest. En tijdens het schaatsen op de kunstijsbaan omdat die daar verplicht zijn.
- alliance_0
- Forum-lid
Ik ging er vroeger voor terug als ik ze al eens vergaat, droeg ze eigenlijk altijd, maar ontdek de laatste tijd dat zonder eigenlijk net zo lekker fietst. Dus laat ze de laatste tijd steeds vaker thuis. Deze mogelijkheid is er niet in de poll, dus kan helaas niet stemmen.
Laatst gewijzigd door alliance_0 op 22 jul 2017 11:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Meestal draag ik ze wel, gewoon omdat ik het comfortabeler vind dan zonder. Maar met korte ritjes en zonnig weer probeer ik m'n witte handen een beetje bij te bruinen, zo ijdel ben ik dan ook wel weer
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets
-
- Forum-lid
Laatst was ik mijn handschoenen toevallig vergeten. Nou betrof dat een rondje van vijftig kilometer en ging dat prima, maar bij langere fietstochten, zeker bij tochten van 200 km en meer, krijg ik echt last van mijn handen en zijn handschoenen wel fijn voor de demping. Bij een 600 km-brevet vorige maand kreeg ik precies daar last van mijn handen waar mijn handschoenen geen demping hadden (daarna dus andere handschoenen gekocht).
Heeft bij mij meer te maken dat ik vroeger triatleet was. Je gaat na het zwemmen niet eerst met je natte handen een paar strakke handschoentjes aan staan wurmen. Dus ik ben er aan gewend om zonder te rijden.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid HC
mtb altijd
race vrijwel altijd, alleen soms uit in de zon, anders krijg je van die rare witte handen
race vrijwel altijd, alleen soms uit in de zon, anders krijg je van die rare witte handen
- plantagenet
- Forum-lid
Idem. Gister nog kunnen ervaren dat ik blij was dat ik ze aanhad na een sullige val. Heel soms rijd ik zonder (korte ritjes), maar dan alleen om de handen wat mee te laten bruinen.
Weer of geen weer....één van twee is er altijd