Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

Nederland - Brazilië

twofourtwo
Forum-lid

twofourtwo 01 jul 2010 12:30

Speciaal voor de wedstrijd vliegen ze Romario over en deze scoort (op zijn sokken) in de 83ste minuut 0-1 voor Brazilie!
It's all fun and games ... until it gets on YouTube!

marcodej
Forum-lid

marcodej 01 jul 2010 12:47

2-1 voor Nederland. Nederland gaat absoluut kansen krijgen tegen dit Brazilië. Net zoals de laatste wedstrijden tegen Brazilië wordt het gewoon een wedstrijd die door beide ploegen gewonnen kan worden. Nu is het een keer onze beurt.

Als Nederland verliest gaan ze er echt niet met 3 of 4-0. Ik verwacht dat beide ploegen sowieso minimaal één keer scoren. Ik denk dat degene die het eerst scoort, de wedstrijd wint.
http://www.twitter.com/marcodej" onclick="window.open(this.href);return false;

arepol
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar arepol 01 jul 2010 12:53

2-2 nederland wns

jpp
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar jpp 01 jul 2010 22:28

Grappig dat menigeen hier op dit Forum een gemotiveerde voorspelling denkt te kunnen doen. Uiteraard heeft zo'n voorspelling geen enkele waarde. Het is natuurlijk wel erg leuk om je gedachten te laten gaan over wat de mogelijke uitkomst van het duel tussen Nederland en Brazilie zal zijn.

Ikzelf heb eerlijk gezegd geen idee wat de uitslag zal zijn. Ik hoop op een spannende en meeslepende wedstrijd en uiteraard op een goed resultaat voor Nederland. Ik ben Nederlander en vind het leuk om mij te identificeren met 'onze jongens'. Kijken naar een voetbalwedstrijd vind ik nu eenmaal het leukst als je een partij kiest en zodoende tijdens de wedstrijd gepassioneerd kunt meeleven met jouw favouriet. Ik vind het in ieder geval een heerlijk tijdverdrijf. En het is helemaal genieten als jouw team uiteindelijk wint. Op welke manier, d.w.z. met goed of slecht spel, zal mij dan uiteindelijk eerlijk gezegd min of meer worst zijn.

Afgezien van de uitslag van de wedstrijd tussen Nederland en Brazilie, vind ik dat het Nederlands elftal nu al een geweldige prestatie heeft neergezet. Op 8 oktober 2007 zijn 205 landenteams gestart met de kwalificatie voor het WK in Zuid Afrika in 2010. Het Nederlands team behoort inmiddels tot de beste 8 team van dit toernooi. Dat vind ik een geweldige prestatie waar ik totnutoe al heel erg van heb genoten.

Dus, wat de uitslag zal zijn? Geen idee. Maar ik hoop op een fascinerend duel, met Nederland als winnaar en een verlenging van dit heerlijke tijdverdrijf als gevolg.

3 - 1 dan maar voor Nederland? :D

PS Ik hoop niet dat ik door dit gebabbel over voetbal mensen uit elkaar drijf. Dat is echt niet mijn bedoeling.

... más allá ...

intersantos
Forum-lid

intersantos 02 jul 2010 00:35

Ik denk (eigenlijk hoop) dat Nederland eindelijk laat zien wat ze écht kunnen. En dan moet een overwinning mogelijk zijn. En zo niet, dan moeten we van Marwijk alsnog stenigen omdat hij van Nistelrooy niet mee heeft genomen. Hadden we in ieder geval een echte spits.

zuivertje
Forum-lid

Gebruikersavatar zuivertje 02 jul 2010 00:39

omdat mijn voorspellingen toch nooit uitkomen : 3-0 voor Brazilie.

elboutero
Forum-lid

elboutero 02 jul 2010 00:42

ben bang voor een 1 nulletje voor brazilie
Cervelo S3D - Canyon Aeroad CF SL - Cannondale Scalpel Si-3

fw
Forum-lid

fw 02 jul 2010 01:00

[quote="eelcoz"]Mijn enthousiasme voor Oranje is omgekeerd evenredig aan de hoeveelheid oranje tokkietroep die in de straten hangt. Zeg maar de 'oranjedebilisering'. Vandaar dat het al jaren aan het afnemen is. Eigenlijk heb ik voor het laatst echt voor Oranje gejuicht in 2004. Nu hoop ik dat Duitsland wereldkampioen wordt. Overigens verwacht ik dat Brazilie, zij het met moeite, van Oranje gaat winnen. En dat is een reeele voorspelling, geen wensdenken.;)[/quote]
Sorry hoor maar omdat anderen wel achter oranje staan ben jij voor Duitsland? Ik snap maar weinig van mensen zoals jij die voor een compleet ander land zijn...

Ik heb in elk geval het volle vertrouwen dat NL wint en wel met 3-2, daarna ghana afdrogen met 3-0 en we staan in de finale :)

sjefjanssen
Forum-lid

sjefjanssen 02 jul 2010 01:05

Nederland-Brasilie . 0-1

andromeda
Forum-lid HC

Gebruikersavatar andromeda 02 jul 2010 19:50

Lekker!!!!!!

K*T brazilianen met die janksmoelen, tegen iedereen eruit maar niet tegen Brazilie!
"Try not. Do or do not......there is no try"

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 02 jul 2010 20:01

[quote="eelcoz"]Mijn enthousiasme voor Oranje is omgekeerd evenredig aan de hoeveelheid oranje tokkietroep die in de straten hangt. Zeg maar de 'oranjedebilisering'. Vandaar dat het al jaren aan het afnemen is. Eigenlijk heb ik voor het laatst echt voor Oranje gejuicht in 2004. Nu hoop ik dat Duitsland wereldkampioen wordt. Overigens verwacht ik dat Brazilie, zij het met moeite, van Oranje gaat winnen. En dat is een reeele voorspelling, geen wensdenken.;)[/quote]

Duitsers zijn volgens mij toch nog wel een klasse erger met overdrijven met prul in de nationale kleuren. Het aantal Duitse vlaggetjes op auto's is absurd veel, sommige hebben ook nog hoesjes over de spiegels.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

bleek
Forum-lid

bleek 02 jul 2010 20:03

[quote="Bleek"]2-1 voor NL, dûh[/quote]

AHA.

Plaats reactie