Hebben jullie misschien goede sites/boeken die ik al kan beginnen te lezen? Dan kan ik ondertussen ook rustig rondkijken naar een goede trainer om hierin ervaring op te doen.
Ik heb dit jaar de Dolomieten marathona gereden in 7uur 1min 49sec.
Ik had het voordeel van al heel wat tips van clubleden te hebben gekregen, maar toch nog wat fouten gemaakt. Zo had ik smorgens om 5 uur te weinig gegeten waardoor ik op de campolongo en pordoi al honger had, te veel gedronken voor de start waardoor ik op de poroi moest stoppen om te plassen, pas twee weken ervoor mijn eerste gelleke uitgeprobeerd, ...
Ik was zeer rustig begonnen en ben in het Sellarondje nooit in het rood geweest, toch was het op de Giau en Valparolo wat aanpoten. Maar het vreemde was dat ik op de Mur dl Giat dan weer genoeg hersteld was en wat overhad om deze redelijk snel op te rijden. Op de weg naar Corvara dan nog alles gegeven om mijn vooropgesteld doel van 7 uur (NET NIET) te behalen.
Wat mij uiteindelijk getriggerd heeft om dit topic te starten, was de persoon die voor mij in de start stond. Later bleek dat hij ongeveer even oud was (26-27 jaar) en met carbon velgen met tubes, aeroshirt, verzorgers langs de weg, ... reed. Hij finishte in 5 uur en 9 min

Het spookt nu dus in mijn hoofd rond wat ik kan doen om ook bij deze tijd in de buurt te komen