Sinds de ÖBB de verbinding heeft overgenomen is deze een stuk beter geworden. Het enige dat je vooral niet moet doen is bij de NS boeken.
BRM 1200 M2V NL- Merselo – Verona 2018
-
- Forum-lid
- Berichten: 3500
- Lid geworden op: 30 nov 2008 14:11
Update d.d. 21 december 2017:
Het aantal inschrijvingen is fantastisch te noemen.
Er staan momenteel bijna evenveel mensen op de wachtlijst als op de deelnemerslijst.
De belangstelling is overweldigend.
De eerste betalingen zijn ook al binnen.
Beste mensen op de deelnemerslijst: zorg, dat u voor eind dit jaar betaald hebt, anders wordt u van de deelnemerslijst verwijderd en komt de eerstvolgende op de wachtlijst voor u in de plaats!!
Fijne kerstdagen en een gelukkig en gezond fietsjaar toegewenst, met uiteraard als hoogtepunt M2V 2018!
Het aantal inschrijvingen is fantastisch te noemen.
Er staan momenteel bijna evenveel mensen op de wachtlijst als op de deelnemerslijst.
De belangstelling is overweldigend.
De eerste betalingen zijn ook al binnen.
Beste mensen op de deelnemerslijst: zorg, dat u voor eind dit jaar betaald hebt, anders wordt u van de deelnemerslijst verwijderd en komt de eerstvolgende op de wachtlijst voor u in de plaats!!
Fijne kerstdagen en een gelukkig en gezond fietsjaar toegewenst, met uiteraard als hoogtepunt M2V 2018!
Een tip voor degenen die het treinkaartje voor de terugreis nog moeten kopen, aan de loketten van Duitse stations kun je het kaartje makkelijk kopen. Het systeem van de Duitse spoorwegen geeft aan de lokettisten meer mogelijkheden dan de NS systemen. Als je deelneemt aan de 200 van Merselo of de 400 van Boekelo kun je makkelijk onderweg even een groter station binnenstappen en daar dan je kaartje kopen. Via de site van de DB kun je controleren of een station langs de route een loket heeft (Reisezentrum).
Verona Porta Nuova.
Ik heb reis met de volgende treinen terug:
vr 31/8
17u02 Verona Porta Nuova
22u27-22u52 overstap München Hbf
8u48 Köln Hbf
vanaf Keulen de stoptrein naar Aken.
De nachttrein naar Keulen gaat door tot Düsseldorf.
- robbebopper
- Forum-lid HC
- Berichten: 5713
- Lid geworden op: 09 aug 2006 16:32
Wat een roteind met de trein. Ik moet er niet aan denken
Hoezo roteind, dit is maar een kort ritje. Zeker met een comfortabele nachttrein waar je echt kunt slapen.
Voor minder dan 24 uur kies ik sowieso de trein, dat geklier met het verpakken van m'n fiets voor een vliegtuig hoef ik echt niet aan het eind van een 1200.
Voor minder dan 24 uur kies ik sowieso de trein, dat geklier met het verpakken van m'n fiets voor een vliegtuig hoef ik echt niet aan het eind van een 1200.