Pagina 3 van 5
Re: BRM 1200 M2V NL- Merselo – Verona 2018
Geplaatst: 17 dec 2017 23:27
door ultra_ivo
tonnie schreef: ↑17 dec 2017 23:13
monique70 schreef: ↑16 dec 2017 23:09
Leuk Tonnie. Ik heb ook Ingeschreven. Heb er zin in, maar zie wel een beetje op tegen die bulten waar we over moeten.
Leuk joh! Ik zie meer op tegen de terugreis.
Sinds de ÖBB de verbinding heeft overgenomen is deze een stuk beter geworden. Het enige dat je vooral niet moet doen is bij de NS boeken.
Re: BRM 1200 M2V NL- Merselo – Verona 2018
Geplaatst: 23 dec 2017 14:39
door DeletedUser01
Update d.d. 21 december 2017:
Het aantal inschrijvingen is fantastisch te noemen.
Er staan momenteel bijna evenveel mensen op de wachtlijst als op de deelnemerslijst.
De belangstelling is overweldigend.
De eerste betalingen zijn ook al binnen.
Beste mensen op de deelnemerslijst: zorg, dat u voor eind dit jaar betaald hebt, anders wordt u van de deelnemerslijst verwijderd en komt de eerstvolgende op de wachtlijst voor u in de plaats!!
Fijne kerstdagen en een gelukkig en gezond fietsjaar toegewenst, met uiteraard als hoogtepunt M2V 2018!
Re: BRM 1200 M2V NL- Merselo – Verona 2018
Geplaatst: 23 dec 2017 16:06
door Gei-Kek01
Ik ben er ook bij
Het voordeel is dat ik hard daal.
De zwaartekracht houd nu eenmaal veel van mij
Re: BRM 1200 M2V NL- Merselo – Verona 2018
Geplaatst: 23 dec 2017 18:32
door ultra_ivo
Met name in de Alpen zitten er een aantal hele mooie afdalingen in de route. Dubbele verlichting is dan overigens wel handig.
Re: BRM 1200 M2V NL- Merselo – Verona 2018
Geplaatst: 05 apr 2018 10:02
door ultra_ivo
Een tip voor degenen die het treinkaartje voor de terugreis nog moeten kopen, aan de loketten van Duitse stations kun je het kaartje makkelijk kopen. Het systeem van de Duitse spoorwegen geeft aan de lokettisten meer mogelijkheden dan de NS systemen. Als je deelneemt aan de 200 van Merselo of de 400 van Boekelo kun je makkelijk onderweg even een groter station binnenstappen en daar dan je kaartje kopen. Via de site van de DB kun je controleren of een station langs de route een loket heeft (Reisezentrum).
Re: BRM 1200 M2V NL- Merselo – Verona 2018
Geplaatst: 03 mei 2018 20:45
door Gei-Kek01
Verona heeft 3 treinstations.
Welke is het makkelijkst te bereiken????
Re: BRM 1200 M2V NL- Merselo – Verona 2018
Geplaatst: 03 mei 2018 20:57
door Nee_Nee
Met de fiets?
Re: BRM 1200 M2V NL- Merselo – Verona 2018
Geplaatst: 03 mei 2018 21:20
door ultra_ivo
Gei-Kek01 schreef: ↑03 mei 2018 20:45
Verona heeft 3 treinstations.
Welke is het makkelijkst te bereiken????
Verona Porta Nuova.
Ik heb reis met de volgende treinen terug:
vr 31/8
17u02 Verona Porta Nuova
22u27-22u52 overstap München Hbf
8u48 Köln Hbf
vanaf Keulen de stoptrein naar Aken.
De nachttrein naar Keulen gaat door tot Düsseldorf.
Re: BRM 1200 M2V NL- Merselo – Verona 2018
Geplaatst: 03 mei 2018 23:52
door robbebopper
Wat een roteind met de trein. Ik moet er niet aan denken
Re: BRM 1200 M2V NL- Merselo – Verona 2018
Geplaatst: 04 mei 2018 08:40
door ultra_ivo
Hoezo roteind, dit is maar een kort ritje. Zeker met een comfortabele nachttrein waar je echt kunt slapen.
Voor minder dan 24 uur kies ik sowieso de trein, dat geklier met het verpakken van m'n fiets voor een vliegtuig hoef ik echt niet aan het eind van een 1200.
Re: BRM 1200 M2V NL- Merselo – Verona 2018
Geplaatst: 04 mei 2018 09:01
door alien
Verona-München is een hele mooie treinreis.
Re: BRM 1200 M2V NL- Merselo – Verona 2018
Geplaatst: 04 mei 2018 16:22
door slugbait
En hulde voor de ÖBB, een van de laatste treinmaatschappijen die nog een fietsvriendelijk beleid heeft.