Heb t iets langer uitgehouden, maar ik vond het ook helemaal niks.
Bike Motion 2018
Goedkope startbewijzen voor gran fondo's, bezoek de CycloWorld SHOP
-
- Forum-lid HC
Als ik de reactie zo lees is BikeMotion op sterven na dood.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Kon je aan zien komen met deze exposantenlijst. En kijk even naar Plieger: daar staat wel Pina, Colnago (incl C64!), DeRosa, Mercx, etc.colnagofreak schreef: ↑03 mar 2018 10:10 Als ik de reactie zo lees is BikeMotion op sterven na dood.
Alleen al dat rijtje is interessanter als publiekstrekker dan alle overige merken op de BM.
Wat hierboven staat: zet exposant op eerste plek en gewoon in najaar.
Less is bore
Ik was eind januari op Velofollies in Kortrijk. Was echt vele malen interessanter. Wat me ook opviel bij BM was de enorme ruimte die ingericht was voor het moutainbikeparcours. Is ook niet uit luxe lijkt me. En tevens leek het erop alsof er een hoek van een hal onbezet was.
Zoals Daniel al aangaf ontbraken de grote Italiaanse merken incl mijn geliefde Wilier. Geen groepenfabrikanten. Een fietsbeurs zonder de reus Shimano is toch al eigenlijk niet serieus meer te nemen. Heel veel wielleveranciers ontbraken. Nee, niet veel soeps. Wel een lekkere Kwaremont gedronken, dat dan weer wel
Zoals Daniel al aangaf ontbraken de grote Italiaanse merken incl mijn geliefde Wilier. Geen groepenfabrikanten. Een fietsbeurs zonder de reus Shimano is toch al eigenlijk niet serieus meer te nemen. Heel veel wielleveranciers ontbraken. Nee, niet veel soeps. Wel een lekkere Kwaremont gedronken, dat dan weer wel
Goedkope startbewijzen voor gran fondo's, bezoek de CycloWorld SHOP
-
- Forum-lid HC
Er moeten ook abnormale bedragen door de exposanten betaald worden om op zo'n beurs te staan, veel exposanten haken hierdoor af en kiezen ervoor om op de kleinschalige en gratis dealershows te gaan staan.
Geeft ook nog eens veel meer impuls aan de verkoop aangezien de dealer direct beschikbaar is, in tegenstelling tot een beurs waar je niets kan aanschaffen.
Geeft ook nog eens veel meer impuls aan de verkoop aangezien de dealer direct beschikbaar is, in tegenstelling tot een beurs waar je niets kan aanschaffen.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Net ook terug van Bike Motion; + / - uurtje rondgelopen.
Qua grote merken vond ik het ook erg tegenvallen, maar gelukkig kom ik daar ook niet voor naar de beurs. Leuk om even met de mannen van St. Joris te praten en Pilot Titanium uit het dorp waar ik ben opgegroeid. Idem met de mannen van Bureau Fidder die Baum importeren en een zeer dikke Orbis hadden staan!
Oja, Chesini !! Prachtige fietsen, kan zo maar zijn dat mijn volgende fiets een Chesini wordt
Qua grote merken vond ik het ook erg tegenvallen, maar gelukkig kom ik daar ook niet voor naar de beurs. Leuk om even met de mannen van St. Joris te praten en Pilot Titanium uit het dorp waar ik ben opgegroeid. Idem met de mannen van Bureau Fidder die Baum importeren en een zeer dikke Orbis hadden staan!
Oja, Chesini !! Prachtige fietsen, kan zo maar zijn dat mijn volgende fiets een Chesini wordt
-
- Forum-lid
- Contact
Vandaag geweest. Viel tegen, stond met 2 uurtjes weer buiten met mijn zoon. Was binnen ook een stuk rustiger. Weinig vernieuwend ook vond ik.
Stevens Fluent XT
Apex Vektor Ultegra 8050
Apex Vektor Ultegra 8050
-
- Forum-lid
Was al bang dat het aan mij lag,maar lees dat er meerdere zijn die het niets vonden.Alles wat er stond kan je ook bij de goede fietsenwinkel vinden,en alle nieuwe modellen staan al in de winkels.
Ben blij dat ik een kaart voor de vrijdagavond had besteld voor 5 euro,meer was het me ook echt niet waard.
Ben blij dat ik een kaart voor de vrijdagavond had besteld voor 5 euro,meer was het me ook echt niet waard.
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020