Fietsen in de achterhoek
Als je heuvel op wilt wel over asfalt wel.
Montferland (Zeddam / 's Heerenberg) is een discussiepunt of het Achterhoek is of Liemers is. Daar lopen wel meerdere wegen en fietspaden heuvel op.
Montferland (Zeddam / 's Heerenberg) is een discussiepunt of het Achterhoek is of Liemers is. Daar lopen wel meerdere wegen en fietspaden heuvel op.
Als het een daguitje mag zijn, dan is het vanaf Eibergen denk ik ook een goed uur rijden naar Tecklenburg toch?
(starten in Ibbenbüren).
Ik weet alleen niet of de Duitsers ons momenteel op hun grondgebied dulden (grensverkeer daargelaten)...
(starten in Ibbenbüren).
Ik weet alleen niet of de Duitsers ons momenteel op hun grondgebied dulden (grensverkeer daargelaten)...
Maar da's alleen al 3-4 uur fietsen vanuit Eibergen. Met de auto is het met ruim een uur te doen.
Je krijgt, zodra je een paar kilometer de grens over bent het volgende sms-bericht
Merckx Sallanches64
Cube Reaction Pro 2018
Cube Reaction Pro 2018
-
- Forum-lid
In de omgeving van Eibergen heb je bij mijn weten alleen de Lochemse berg en de Needse berg. Die laatste ligt het dichtst bij (een kilometer of 8) en kan je van meerdere kanten overheen, Als je alleen bruggen gewend bent is het nog wel leuk ook.
Het is in de Achterhoek wel lekker fietsen. Prima wegen, rustig, veel ruimte en relatief weinig verkeer.
Het is in de Achterhoek wel lekker fietsen. Prima wegen, rustig, veel ruimte en relatief weinig verkeer.
-
- Forum-lid
Hier een mooie route voor de Sallandse heuvelrug;
https://www.visitoost.nl/alle-routes/54 ... -steilste/
https://www.visitoost.nl/alle-routes/54 ... -steilste/
+1
Misschien komt dat doordat Tukkerland (Twente dus voor hen die dat nóg niet weten) vrij duidelijk begrensd is: het land tussen de Regge en de Dinkel.
En hoewel Rijssen en Holten onderdeel zijn van de veilighheidsregio Twente, liggen die dorpen toch écht aan de verkeerde kant van de Regge en horen ze bij Salland
Misschien komt dat doordat Tukkerland (Twente dus voor hen die dat nóg niet weten) vrij duidelijk begrensd is: het land tussen de Regge en de Dinkel.
En hoewel Rijssen en Holten onderdeel zijn van de veilighheidsregio Twente, liggen die dorpen toch écht aan de verkeerde kant van de Regge en horen ze bij Salland
Merckx Sallanches64
Cube Reaction Pro 2018
Cube Reaction Pro 2018