Een ring kan prima verwijderd worden met een draadzaag. Heb ik zelf ook wel eens bij iemand gedaan. Het risico van een ring, zeker bij werk is het blijven hangen aan je ring met als gevolg een avulsie (is een ex-collega ooit overkomen, waarna ik gestopt ben met dragen van een ring)
(trouw)ring af?
Draadzaag past niet in mijn zadeltasjesenior schreef: ↑13 okt 2018 22:26Een ring kan prima verwijderd worden met een draadzaag. Heb ik zelf ook wel eens bij iemand gedaan. Het risico van een ring, zeker bij werk is het blijven hangen aan je ring met als gevolg een avulsie (is een ex-collega ooit overkomen, waarna ik gestopt ben met dragen van een ring)
Trouwring is net als een trouwpak leuk voor 1 dag.
Ik vind het eigenlijk ook niet meer van de tijd.
Dus ik draag hem uberhaupt niet.
Ik vind het eigenlijk ook niet meer van de tijd.
Dus ik draag hem uberhaupt niet.
Echt wel. Moet je trouwens eigenlijk altijd bij je hebben. Je weet maar nooit.NuitKor schreef: ↑13 okt 2018 22:37Draadzaag past niet in mijn zadeltasjesenior schreef: ↑13 okt 2018 22:26Een ring kan prima verwijderd worden met een draadzaag. Heb ik zelf ook wel eens bij iemand gedaan. Het risico van een ring, zeker bij werk is het blijven hangen aan je ring met als gevolg een avulsie (is een ex-collega ooit overkomen, waarna ik gestopt ben met dragen van een ring)
Als je valt zal je waarschijnlijk ook schaafwonden krijgen.
De kans dat je daardoor een infectie met slechte afloop oploopt is vele malen groter de kans dat je vinger geamputeerd moet worden.
En toch rijden we allemaal nog in lycra pakjes.
- JuanGuillermo
- Forum-lid
Heb je dit topical gelezen, Sulla? Wellicht ligt het probleem ergens anders: viewtopic.php?t=56589
Zelf doe ik overigens mijn trouwring altijd af voordat ik ga fietsen, voornamelijk omdat ik het niet fijn vind in combinatie met mijn handschoenen.
- ophetkantje
- Forum-lid
Een trouwring knelt altijd!
Ach, ik zeg ook maar wat
-
- Forum-lid
Vanwege valrisico altijd af en samen met andere ring aan touwtje om nek.