Tacx Neobike
-
- Forum-lid
Zojuist opgehaald bij Mantel
Mooie opstelling & dito mancave.
We kijken uit naar je uitgebreide review
We kijken uit naar je uitgebreide review
-
- Forum-lid
Nee ik heb afgelopen dinsdag Mantel gebeld om te vragen wanneer de bikes geleverd zouden worden. Dat zou pas volgende week worden. Toen er 1 gereserveerd en die kon ik opeens vanochtend ophalen.
Mantel hanteert de adviesprijs van 2599. Vanbonsport levert deze voor 2475, maar dan kon ik de bike pas ophalen over 5 weken. Zou lang wilde ik niet wachten.
Zorg wel voor extra mankracht. De doos is serieus niet te tillen in je eentje. Een medewerker van Mantel tilde zich een breuk samen met mij aan de doos.
Thuis de buurman maar even gehaald.
Binnen de bike in delen naar zolder gesjouwd. Dan nog is het middelgedeelte retezwaar.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Mooi speelgoed!
Ik heb dezelfde ventilator
Less is bore
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
Zo das nog eens een set-upje hoor. NIce!
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan..
-
- Forum-lid
Dat gedeelte kan je eraf laten. Die ventilatoren maken een hoop herrie en belemmeren mijn zicht en ik vind het gewoon niet mooi.
Verder heb ik genoeg aan de grote ventilator voor mij, die nu schuin van voren staat.
Ik ben er zeer blij mee. Bijna geen geluid meer. Ik ergerde me enorm aan het geluid van de ketting plus cassette bij de normale Neo. Deze bike is echt een uitkomst.
Het schakelen is echt prettig en voelt natuurlijk aan. Een soort van klik in de motor. En de snelheid van het schakelen is erg snel.
-
- Forum-lid