dat lijkt me inderdaad duidelijk. Zolang er conflict is, wordt er niet gekoerst. Straks is Froome nog eerder terug in koers dan Dumoulin...
vuelta 2019
-
- Forum-lid
Denkt het niet Dumoulin heeft een best groot ego die wilt alleen mee doen als die kan winnen. Dit jaar gaat gewoon klote dus denk dat die alleen maar wilt revalideren voor dit jaar.
- daniel1975
- Forum-lid HC
TD wel een heel seizoen verkloot zo, pfffft.
Less is bore
-
- Forum-lid
Ja en wie is daar verantwoordelijk voor? Verloren jaar voor TD.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Komt het puur door die blessure dan is het pech. Speelt er meer dan komt het van twee kanten. Zowel Dumoulin als Spekenbrink kunnen volgens mij aardig moeilijk doen. Dat werkt vaak in hun voordeel maar niet altijd.
Campagnolo Ultra Dork
Ik denk toch dat hij ook voor de valpartij minder in vorm was als vorig jaar.El Pistolero schreef: ↑05 aug 2019 21:25 Ja en wie is daar verantwoordelijk voor? Verloren jaar voor TD.
- Enzzo
- Forum-lid HC
Dan vorig jaar. Minder dan; maar buiten dat is het puur gissen! Stel dat hij de tour had kunnen rijden. Ik zou hem echt wel als favoriet gezien hebben hoor!!! Zeker in deze club van zogenaamde favorieten. (Afgezien van Pinot).
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
- Enzzo
- Forum-lid HC
Was niet bedoeld als correctie tov Jans hoor, gewoon een soort Pavlov reactie omdat ik al weken lang bezig ben met het redigeren van kookboek teksten… Excuus als het wat belerend over kwam!
Overigens is het Enzzo en niet Hans, dat zou namelijk Giacomo of Giovanni zijn. Enzo wordt algemeen gebruikt als equivalent voor Hans maar Hansje is de vrouwelijke variant van Hans en voor zover ik weet ben toch nog steeds een man. Dus liever Enzzo gebruiken of als het zonodig moet gewoon Hans. Maar Hansje vind ik een beetje denigrerend overkomen. (deze was dus wel belerend bedoeld)
Overigens is het Enzzo en niet Hans, dat zou namelijk Giacomo of Giovanni zijn. Enzo wordt algemeen gebruikt als equivalent voor Hans maar Hansje is de vrouwelijke variant van Hans en voor zover ik weet ben toch nog steeds een man. Dus liever Enzzo gebruiken of als het zonodig moet gewoon Hans. Maar Hansje vind ik een beetje denigrerend overkomen. (deze was dus wel belerend bedoeld)
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Excuus was niet eens nodig. Ik vind het veel vervelender als er met regelmaat zeer negatief gereageerd wordt op mijn nogal eens afwijkende meningEnzzo schreef: ↑06 aug 2019 19:26 Was niet bedoeld als correctie tov Jans hoor, gewoon een soort Pavlov reactie omdat ik al weken lang bezig ben met het redigeren van kookboek teksten… Excuus als het wat belerend over kwam!