ik wacht echt met smart de dag af dat de film over jouw leven uitkomt
Gevallen in 2019
Dank u, ja achteraf valt de schade aan lichaam en fiets mee
Martin78 schreef: ↑04 mar 2019 09:13 Afgelopen week klein rondje Posbank, even bovenaan staan genieten van het uitzicht en dacht laat ik even een stukje terug fietsen om een aanloop te nemen voor de snelle afdaling. Met mijn lompe harses even draaien op een stukje zand waarvan ik in schatte het wel hard zou wezen.....Ik gooi mijn stuur om en jawel zand lekker zacht en daar ging ik
Op de meest onbenullige manier op mijn gezicht, open elleboog, kapotte knie, plek op de heup en schouder, steentjes in de handpalm. En natuurlijk erger een kras op mijn remhendel
Ik ben blij dat niemand het zag, want wat lag ik daar als een kneusje te grond te knuffelen
Haha, daar moest ik erg om lachen De remhendel. Heel herkenbaar.
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
Was ik dit jaar op zich best lekker bezig op de fiets.
Afgelopen donderdag vanaf het werk terug naar huis (enkele rit 50km) en op 1 kilometer van huis plotseling over de kop geslagen. Vermoedelijk een kuil of scheur in de weg en daarna is het stuur omgeslagen met als gevolg een ongelukkige salto met zo'n 35km/u.
Tijdens de landing op mijn schouder wist ik dat het mis was (al enige ervaring). Door iemand die toevallig langs liep ben ik weer bij kennis gebracht. Ondanks dat ik zelf ehbo heb ging er geen lampje op om 112 te bellen. Ben nog 1.5 km gewandeld naar een dokterspost waar wel een ziekenauto werd gewaarschuwd. Even in slaap gebracht om me zonder pijn de ziekenauto in te krijgen en naar de spoed hulp van het VU. Zeer professioneel opgevangen en een groot onderzoek naar inwendige schade.
Gelukkig bleef het bij een defecte fiets (net nieuwe EM525), gebroken sleutelbeen, 2 gebroken ribben, gebroken rugwervel en een hersenschudding. Dinsdag worden er weer nieuwe foto's genomen om te kijken of er nog iets geopereerd moet worden.
Volgende week zou ik op Tenerife weer 2 weekjes gaan trainen, helaas maar geannuleerd .
Afgelopen donderdag vanaf het werk terug naar huis (enkele rit 50km) en op 1 kilometer van huis plotseling over de kop geslagen. Vermoedelijk een kuil of scheur in de weg en daarna is het stuur omgeslagen met als gevolg een ongelukkige salto met zo'n 35km/u.
Tijdens de landing op mijn schouder wist ik dat het mis was (al enige ervaring). Door iemand die toevallig langs liep ben ik weer bij kennis gebracht. Ondanks dat ik zelf ehbo heb ging er geen lampje op om 112 te bellen. Ben nog 1.5 km gewandeld naar een dokterspost waar wel een ziekenauto werd gewaarschuwd. Even in slaap gebracht om me zonder pijn de ziekenauto in te krijgen en naar de spoed hulp van het VU. Zeer professioneel opgevangen en een groot onderzoek naar inwendige schade.
Gelukkig bleef het bij een defecte fiets (net nieuwe EM525), gebroken sleutelbeen, 2 gebroken ribben, gebroken rugwervel en een hersenschudding. Dinsdag worden er weer nieuwe foto's genomen om te kijken of er nog iets geopereerd moet worden.
Volgende week zou ik op Tenerife weer 2 weekjes gaan trainen, helaas maar geannuleerd .
Oef beterschap
Lijkt me heftig genoeg allemaal. Veel sterkte en beterschap!!Gelukkig bleef het bij een defecte fiets (net nieuwe EM525), gebroken sleutelbeen, 2 gebroken ribben, gebroken rugwervel en een hersenschudding.
Bianchi Intenso
Koppie Coppi
Koppie Coppi