band met snee repareren
Ok ook niet. Ja het is zonde van het geld maar voor 3 tientjes zou ik geen enkel risico willen lopen. Zeker niet als het risico is dat je met een vaartje van 30km/h of harde tegen het asfalt klapt en een paar dagen niet kan werken.
Ik heb ooit eens mijn band met snee van 15 mm met één tientje gerepareerd. Dat ging verbazingwekkend goed, maar ben toch maar heeeeel voorzichtig naar de FM 8 km verderop gereden.
Bijkomend voordeel: van dat tientje kon ik tenmiste en deel van de nieuwe band betalen
Nog een goede reden om altijd een beetje cash bij je te hebben
Bijkomend voordeel: van dat tientje kon ik tenmiste en deel van de nieuwe band betalen
Nog een goede reden om altijd een beetje cash bij je te hebben
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Schuin door de bocht waar een beetje gruis ligt was bij mij 2x genoeg voor een flinke snee en vervolgens de kortste weg naar huis. Het leek als 2 druppels water op de foto van TS.wasbeer2006 schreef: ↑14 mar 2019 09:11Maar wat doe je dan in vredesnaam met je banden. Ik gebrijp dat echt niet.
Je kan een keer pech hebben, maar er zijn hier mensen die dit elk jaar wel een keer hebben.
Op de MTB gebeuren dit soort dingen wel eens, maar op de racer.
En nu ben ik fietsen.
Bijvoorbeld Vittoria Rubino Pro.
+ kost € 10 minder, gaat langer mee, is betrouwbaarder, minder gevoelig voor sneetjes in het loopvlak, sterkere wang, zelfde gewicht, maatvaster (Conti GP valt nogal breed), monteert gemakkelijker.
- loopt ietsje minder soepel, iets minder controle/gevoel.
En nu ben ik fietsen.