Dat lukt toch wel. Om de bovenbuis heen aan een hekje oid?LongTallErne schreef: ↑29 mei 2019 11:16Is die niet wat aan de korte kant?
Maak mijn fiets, als ik m afsluit toch liever ergens aan vast.
Zet jij je fiets op slot?
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
-
- Forum-lid
- Contact
Altijd! Met ottolock slot. Werkt perfect.
Stevens Fluent XT
Apex Vektor Ultegra 8050
Apex Vektor Ultegra 8050
-
- Forum-lid
Samen met vrienden op terrasje gaan zitten fietsen stonden denk ik 5 meter van ons af. Scooter die komt eraan jongen achterop pakt 2 fietsen en binnen een paar seconden zijn ze weg. Doe je weinig aan slotje had misschien geholpen om een paal.
Voor dat soort gelegenheden zijn nou die kleine lichte slotjes bedoeld. Een investering van een tot twee tientjes had jullie een hoop gedoe bespaard.tom de groot schreef: ↑02 jun 2019 19:22 Samen met vrienden op terrasje gaan zitten fietsen stonden denk ik 5 meter van ons af. Scooter die komt eraan jongen achterop pakt 2 fietsen en binnen een paar seconden zijn ze weg. Doe je weinig aan slotje had misschien geholpen om een paal.
Merckx Sallanches64
Cube Reaction Pro 2018
Cube Reaction Pro 2018
Iemand nog een tip voor een maatje zwaarder dan eerder genoemd safeman of BBB slotje?
Die slotjes zijn prima voor de gelegenheids dief. Maar ik durf hem daarmee niet op mijn werk achter te laten. Ook al is het een afgesloten terrein. Zou zoiets wat zijn:
https://www.fietsslot.nl/axa-kettingslo ... groen.html
Die slotjes zijn prima voor de gelegenheids dief. Maar ik durf hem daarmee niet op mijn werk achter te laten. Ook al is het een afgesloten terrein. Zou zoiets wat zijn:
https://www.fietsslot.nl/axa-kettingslo ... groen.html
Watertappunten: zoek en vul aan op Drinkwaterkaart.nl
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Ik gebruik een Abus bordo vouwslot om mijn woon/werk fiets op slot te zetten.
En je kan het slot gewoon in de fietsenstalling laten hangen als je het niet steeds wenst mee te nemen.
Abus bordo vouwslot
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Evt wil ik hem ook wel eens voor andere dingen gebruiken. Bijvoorbeeld even de supermarkt in en uit. En een kettingslot kan je ook rond je zadelpen wikkelen. Een vouwslot kan dat niet. En zou je een bidonplek moeten opofferen.
Mijn fiets was 5 jaar geleden 1500 euro. Ik ben ook niet bang dat ze hem pikken voor de waarde van de fiets. Maar meer dat hij makkelijk mee kan om naar het station te fietsen.
Watertappunten: zoek en vul aan op Drinkwaterkaart.nl