De lelijkste aeroracer van 2019 verkiezing
-
- Forum-lid HC
Je kunt elk frame met een lelijke afmontage of in een lelijke kleurstelling zover krijgen dat de fiets een lelijk geheel is.
Dit zijn inderdaad bijna allemaal lelijke fietsen, je vraagt in feite "wat is de lelijkste foto?"
Er er staan toch behoorlijk wat frames bij die in een andere afmontage en kleurstelling voor behoorlijk wat afgunstige blikken zullen zorgen.
Sommige van die frames kunnen naar mijn smaak nooit een echt mooi plaatje opleveren en dat is dan door de rare vorm van het frame of vaak door de vreemde manier zoals de stuurpen op de balhoofdsbuis zit. Maar naar mijn meing kunnen de frames (zoals de meeste hier) met rechte buizen een een verlaagd aangezette achterbrug meestal wel een mooi eindresultaat produceren.
Als je trouwens 20cm spacers op een frame zet is het al geen aeroracer meer.
Dit zijn inderdaad bijna allemaal lelijke fietsen, je vraagt in feite "wat is de lelijkste foto?"
Er er staan toch behoorlijk wat frames bij die in een andere afmontage en kleurstelling voor behoorlijk wat afgunstige blikken zullen zorgen.
Sommige van die frames kunnen naar mijn smaak nooit een echt mooi plaatje opleveren en dat is dan door de rare vorm van het frame of vaak door de vreemde manier zoals de stuurpen op de balhoofdsbuis zit. Maar naar mijn meing kunnen de frames (zoals de meeste hier) met rechte buizen een een verlaagd aangezette achterbrug meestal wel een mooi eindresultaat produceren.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
'Out-of-the-box', het is voor mij niet meer dan anders doen, om maar anders te zijn.roelw schreef: ↑27 mei 2019 09:42 Ter info: de Canyon noemt 'Aeroad' en niet 'Aeroroad'.
De 3T Strada is een van de mooiste fietsen die er zijn op dit moment (eindelijk nog eens een merk dat 'out-of-the-box' durft denken) maar dat is persoonlijk. Helaas wel veel te duur voor wat het is.
Mijn stem is naar de Giant gegaan.
Van dit rijtje foto's wint de Propel het voor mij met de spacertoren, maar de 3T verdient voor mij ook een eervolle vermelding met het 1x concept.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Parlee zou eigenlijk moeten winnen vanwege de enorme ommezwaai van mooie fietsen naar dit gedrocht. $pecialized bijv laat al een paar jaar zien dan ze iets lelijks kunnen bouwen. Denk maar aan de 1e gen Venge bijv.
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Ook hetgeen wat mij opvalt, de Scott Foil komt er heel behoorlijk uit. De Trek Madone vind ik ook wel gaaf maar zal niet ieders cup of tea zijn. De overige 10 modellen loop ik niet warm voor, met als dieptepunt toch wel de Pinarello, Specialized en Merida door de vreemde bochels, stuurpennen en golven.
Zal vanavond de lijst en poll even updaten. Was al blij de Colnago Concept over het hoofd gezien te hebben, maar geluk bij een ongeluk zijn er de oplettende kijkers.
Is dan wel heel geschikt voor E bike piloten....ericpeters schreef: ↑27 mei 2019 10:04
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
-
- Forum-lid HC
Ik ga met Infinito GB mee en mis de system six. Zelf vind ik aero wel mooi, kan moeilijk anders zeggen
Maar moest ik hier de lelijkste kiezen de 3T.
De Cervelo, ik snap het op de foto, maar in het echt gaan we een andere uitslag krijgen.
Maar moest ik hier de lelijkste kiezen de 3T.
De Cervelo, ik snap het op de foto, maar in het echt gaan we een andere uitslag krijgen.
-
- Forum-lid HC
verreweg de minst geslaagde aero racer van het moment mis ik wel in het lijstje: de Ktm revelator Lisse.
Fiets rijdt goed en heeft de slimste oplossing voor het wegwerken van de kabels maar dat maakt het optische plaatje echt niet goed.
Fiets rijdt goed en heeft de slimste oplossing voor het wegwerken van de kabels maar dat maakt het optische plaatje echt niet goed.
Die is inderdaad wel heel lelijk zeg, goeiedag.