Projectje van mijn pa en mij. UPDATE
-
- Forum-lid
Wat betekent eigenlijk 3K carbon? Is dat dan mindere kwaliteit als bv 1K carbon?
Ben van plan om een frame te bestellen maar moet wel goed zijn om mee te koersen.
Ben van plan om een frame te bestellen maar moet wel goed zijn om mee te koersen.
Canyon Ultimate SLX
Na hard werken het eindresultaat.
Het afmonteren ging goed.
De eerste kilometers zijn gemaakt. Gisteren 63 km op de Utrechtse heuvelrug en vandaag een wedstrijdje in Hoorn, "Hartje Hoorn".
De fiets rijdt lekker. Het is wel even wennen omdat hij wat groter is dan mijn vorige fiets.
De wedstrijd in Hoorn was een goede test of alles vast zit want het was op een stratenparcours met zelf een flink stuk kasseien. Alles zat goed vast maar bij controle bleek het balhoofd toch op een of andere manier wat los te zijn gaan zitten. We hebben het thuis opnieuw afgesteld. Wel even in de gaten houden.
Eerste rondje op kop (daarna even niet meer )
Goed, dat was het. Ik ben blij met mijn nieuwe fiets en het was erg leuk om dit zo samen met mijn Pa te doen.
Het afmonteren ging goed.
De eerste kilometers zijn gemaakt. Gisteren 63 km op de Utrechtse heuvelrug en vandaag een wedstrijdje in Hoorn, "Hartje Hoorn".
De fiets rijdt lekker. Het is wel even wennen omdat hij wat groter is dan mijn vorige fiets.
De wedstrijd in Hoorn was een goede test of alles vast zit want het was op een stratenparcours met zelf een flink stuk kasseien. Alles zat goed vast maar bij controle bleek het balhoofd toch op een of andere manier wat los te zijn gaan zitten. We hebben het thuis opnieuw afgesteld. Wel even in de gaten houden.
Eerste rondje op kop (daarna even niet meer )
Goed, dat was het. Ik ben blij met mijn nieuwe fiets en het was erg leuk om dit zo samen met mijn Pa te doen.
-
- Forum-lid
strakke mooie fiets.
Succes ermee.
Marc
Succes ermee.
Marc
people are strange when you\'re a stranger
http://www.marcvmegroot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.marcvmegroot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid
ziet er prachtig uit
-
- Forum-lid
Ziet er goed uit. Dat verdient meer foto's.
-
- Forum-lid
Daar mogen jullie trots op zijn. Mooi resultaat!
-
- Forum-lid
leuk man
bevalt die achtervork? is dat een beetje stijf?
bevalt die achtervork? is dat een beetje stijf?