Het grote Tour 2010 Topic!
De strijd voor plek 2 en 3 is minstens zo interessant, zo niet interessanter.
Favorieten voor plek 2 en 3 zijn voor mij A. Schleck, Menchov, Armstrong, Basso, Evans.
Wiggins kwam in de Giro toch wel erg veel tekort bergop. Misschien liggen de "makkelijkere" cols in de Tour hem beter? Ik denk het niet, maar wie weet.
Armstrong steekt volgens mij niet in allerbeste doen.
Favorieten voor plek 2 en 3 zijn voor mij A. Schleck, Menchov, Armstrong, Basso, Evans.
Wiggins kwam in de Giro toch wel erg veel tekort bergop. Misschien liggen de "makkelijkere" cols in de Tour hem beter? Ik denk het niet, maar wie weet.
Armstrong steekt volgens mij niet in allerbeste doen.
Kan goed klimmen maar komt tekort in de tijdrit (net zoals Andy Schleck).
Als je dan leest dat beiden nauwelijks trainen op de tijdritfiets, terwijl Contador er wekelijks op traint dan vraag ik me af in hoeverre je de Tour echt wil winnen.
Als je dan leest dat beiden nauwelijks trainen op de tijdritfiets, terwijl Contador er wekelijks op traint dan vraag ik me af in hoeverre je de Tour echt wil winnen.
Gijs01 schreef:En Gesink? wat denken we van hem?
Ken hem niet zo goed, maar zal best een aardige jongen zijn.
-
- Forum-lid HC
Ik hoop vooral dat het een mooie tour wordt, maar ik ben bang van niet.
1. Contador
2. Basso
3. Armstrong
1. Contador
2. Basso
3. Armstrong
wasbeer2006 schreef:Ik hoop vooral dat het een mooie tour wordt, maar ik ben bang van niet.
1. Contador
2. Basso
3. Armstrong
Vorig jaar vond ik de Giro in ieder geval spannender.
Voor dit jaar scheelt het wel dat Armstrong en Contador in verschillende teams zitten. Contador zal neem ik aan op de eerste klim direct wat tijd willen pakken.
Wel zal het een week duren voordat er een berg is. Voordeel is wel dat zondag 11 juli berg op aankomst is.
Die eerste week verwacht ik toch echt dat de sprintploegen gaan controleren. Wellicht als uitzondering de etappe naar Spa, maar daar verwacht ik dan dat de ploeg die het geel heeft, die trui gaat verdedigen. Zodat ze iig de eerste week de trui hebben.
Ik ben het niet eens met mensen die Basso en Armstrong zo hoog in het rijtje zetten. Basso verwacht ik hetzelfde van als Menchov vorig jaar. Van Armstrong verwacht ik dat iemand van zijn ploeg zelfs boven hem eindigt, tenzij ze handboeien om krijgen en bij hem moeten blijven zitten
Favoriet contador/ a sleck
minder favoriet: basso, evans, Lance, vino?, f sleck, mentchov
outsider: kirchen, kreuzinger, cunego, v.d. velde, boasson hagen(als ie rijdt, lovkvist is voorlopig kopman) en sastre heeft nog een paar maanden om zijn vorm te vinden
minder favoriet: basso, evans, Lance, vino?, f sleck, mentchov
outsider: kirchen, kreuzinger, cunego, v.d. velde, boasson hagen(als ie rijdt, lovkvist is voorlopig kopman) en sastre heeft nog een paar maanden om zijn vorm te vinden
dirk jan schreef:en sastre heeft nog een paar maanden om zijn vorm te vinden
bij mij begint de Tour al over 1 maand en 1 dag...