Dat is wel balen.
En vind je de canyon endurace collab met Rapha niets? Ik vind dat wel een gave fiets, ook nog aero cockpit erbij. Enkel kleine vermelding van Rapha op de zitbuis dus dat kan mss een struikelblok zijn..
Bikefit gehad en twijfels
- Globeskater1983
- Forum-lid
Ja die womens 100 fiets is ook mooi. Alleen momenteel niet in mijn maat en heeft Sram. Sram is mooi alleen heb het idee dat Shimano onderdelen makkelijker te krijgen zijn..
- Globeskater1983
- Forum-lid
Het wordt iig een shimano fiets
De keuze is nu tussen een mooie aanbieding van de Specialized Roubaix Comp of de Canyon Endurace.
De keuze is nu tussen een mooie aanbieding van de Specialized Roubaix Comp of de Canyon Endurace.
Lijkt me ook dat als je huidige fiets goed zit, je die maten gewoon kunt aanhouden.
Ik zou me iig niet blind staren op die bikefit maar luisteren naar je eigen lichaam.
Overigens: de Endurace is een fijne, comfortabele racer. Ik heb er 5mm spacer onder en dat zit voor mij prima.
Ik heb wel de zadelpen omgeruild voor een conventioneel exemplaar omdat ik het te veel vond deinen.
Ik zou me iig niet blind staren op die bikefit maar luisteren naar je eigen lichaam.
Overigens: de Endurace is een fijne, comfortabele racer. Ik heb er 5mm spacer onder en dat zit voor mij prima.
Ik heb wel de zadelpen omgeruild voor een conventioneel exemplaar omdat ik het te veel vond deinen.
Weightweenie in de dop ter compensatie van gebrek aan talent