Leveringstermijnen nieuwe racefietsen
-
- Forum-lid HC
Nouja voor een racer vind zou ik begin maart prima vinden, eerder ga ik niet op nieuwe spullen rijden.
Echter het risico zit hem erin dat het nog later gaat worden en dan wordt het vervelender.
Er gaan nog rare dingen gebeuren kan best zijn dat er in juni zo veel over is dat het leuk shoppen wordt in september. Velen zullen de bestelling afblazen als het maar uitgesteld wordt. Wie weet.
Echter het risico zit hem erin dat het nog later gaat worden en dan wordt het vervelender.
Er gaan nog rare dingen gebeuren kan best zijn dat er in juni zo veel over is dat het leuk shoppen wordt in september. Velen zullen de bestelling afblazen als het maar uitgesteld wordt. Wie weet.
Productieproblemen dit jaar werden met name veroorzaakt door Corona in China. Volgens de WHO heeft China al een half jaar geen last meer van Corona. Als daar de productie op peil blijft zijn er volgend jaar weer voldoende fietsen.
In Europa wordt niet veel geproduceerd. Dus Corona in Europa zal niet veel effect hebben op het aanbod.
In Europa wordt niet veel geproduceerd. Dus Corona in Europa zal niet veel effect hebben op het aanbod.
o'7o
-
- Forum-lid HC
Maar het is niet alleen productie van frames he.
Het gaat ook om onderdelen die niet alleen vanuit China komen.
Vooral de toeleveranciers hebben problemen.
Daarnaast is er door corona ook veel meer vraag geweest. dus ik denk niet dat de leveringsproblemen in 2021 al van de baan zijn. Behalve als bv veel gaan afbestellen of de economie op korte termijn enorm instort al verwacht ik dat we dat pas echt medio 2022 gaan merken.
Het gaat ook om onderdelen die niet alleen vanuit China komen.
Vooral de toeleveranciers hebben problemen.
Daarnaast is er door corona ook veel meer vraag geweest. dus ik denk niet dat de leveringsproblemen in 2021 al van de baan zijn. Behalve als bv veel gaan afbestellen of de economie op korte termijn enorm instort al verwacht ik dat we dat pas echt medio 2022 gaan merken.
-
- Forum-lid
Mijn nieuwe Bianchi zou eind september geleverd worden en staat nu op de planning voor eind oktober.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
-
- Forum-lid HC
- Supergrover
- Forum-lid HC
Wat gaat het worden??El Pistolero schreef: ↑02 okt 2020 09:52 Mijn nieuwe Bianchi zou eind september geleverd worden en staat nu op de planning voor eind oktober.
Is het vooral niet leveranciers als Shimano, Sram,..; die de vraag niet aankunnen? Meer dan dat er frames t ekort zijn?
Mijn SUP staat nu tweede week januari gepland.
En wees maar zeker dat ik er volop zal mee fietsen als het geen hondeweer is.
Ik heb nu enkel de Sensa als deftige fiets. De Bulls is echt een lazy summer bike...
Ik overweeg voor een mand of drie een crossfiets voor enkele honderden euro's te kopen en die in het voorjaar weer te verkopen.
Mijn SUP staat nu tweede week januari gepland.
En wees maar zeker dat ik er volop zal mee fietsen als het geen hondeweer is.
Ik heb nu enkel de Sensa als deftige fiets. De Bulls is echt een lazy summer bike...
Ik overweeg voor een mand of drie een crossfiets voor enkele honderden euro's te kopen en die in het voorjaar weer te verkopen.