Lcsmet schreef: ↑05 nov 2020 12:21
lugosi schreef: ↑05 nov 2020 10:17
.....Het is vooral opvallend dat de Democratische partij niemand jonger/sterker naar voor kan schuiven ..............
Meeste geld?
Grootste netwerk?
Om maar te zeggen dat niet altijd de beste kandidaat wint, is in het gewone leven ook zo.
Verder lig ik niet zo wakker van wie het uiteindelijk zal halen.
Waarom denkt "Europa" dat het zich moet moeien wie waar verkozen zal worden.
Al was het maar om de volledige, van politiek over media, deugelite een neus te zetten zou ik het dan weer wel top vinden als Trump had gewonnen, maar dat is dan ook de enige reden.
Als je stelt dat Biden naar voor werd geschoven door de Democraten door netwerk/geld/etc... dan bedoel je dat er eigenlijk betere kandidaten waren. Dan vraag ik, wie dan wel?
Ik deel grotendeels de analyse van Amclassic-fan, Biden is een soort consensus-kandidaat die voor geen enkele groep binnen de Democraten (en hun kiezers) onverteerbaar is.
En dan komen we weer bij het punt dat ik hiervoor al maakte, nu krijgen ze die verschillende facties binnen de Democraten op één lijn, omdat er één grote vijand is, den Donald. Als er bij de volgende verkiezingen geen duidelijke vijand zal zijn, zal de spreiding tussen de verschillende facties nog moeilijk overbrugbaar zijn.
Verder zou ik de invloed van een president (zeker als die de steun van de Senaat heeft) op wereldvlak niet onderschatten. Tot spijt van wie het benijdt hebben de VS nog steeds een dikke vinger in de pap bij vele internationale instellingen, instituties en organisaties.