Helemaal geen gek ideeGastheerg schreef: ↑14 nov 2020 16:53 Wij doen met december-cadeau's nooit erg gek. Liever het hele jaar een beetje genieten.
En verder is het simpel: als ik voor de fietshobby wat nodig (let op het woord nodig) heb koop ik het.
Ik zal hier geen Corona (ook geen doping) topic van maken maar sinds Maart heb ik in moeten teren op m'n reserves om het leven toch een beetje leuk te houden.
Van de week een leuk contract gesloten, maar heel gek zullen we met Sint en Amerikaanse neppert niet gaan doen.
Mij kunnen ze geen groter plezier doen dan met een beleving. Dus de gever gaat mee als begeleider (auto rijden, foto's maken) mee op een dag fietsen. Liefst op het parcours van een klassieker. En dan dag ervoor in een leuk hotel, lekker eten, laatste 100-150km van een klassieker fietsen en dan ergens lekker friet stoofvlees met een knap biertje.
Dus ik vraag fietsbeleving.
Wat vragen we aan de Sint in 2020?
Cannondale Caad13
- Enzzo
- Forum-lid HC
Een vers geschoten zwijntje hier uit de bossen, wat truffels uit onze eigen boomgaard en als het kan wat vrienden en familie om dat mee te delen.....
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
-
- Forum-lid