Glimlach van de dag
Glimlach van de dag: door Brussel met de koersfiets voor het laatste stukje richting bureau en maar denken "wow, zo rustig. Zalig!". Ondertussen kijk ik buiten naar een straalblauwe hemel en verheug ik me al op de rit huiswaarts. Wat heeft een mens meer nodig?
- borgmonster
- Forum-lid
Vanmiddag heel veel vogels horen fluiten. Waaronder een grote lijster. Heerlijk!
ex-CUBE Litening full carbon Ultegra 3x10
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
-
- Forum-lid HC
Heerlijk zo,n start van het voorjaar!
Dat begin van de ochtend is zo heerlijk rustig, zeker op zaterdag.
Dat begin van de ochtend is zo heerlijk rustig, zeker op zaterdag.
Ik heb vandaag met een grote lach naar een voorbij komende wielrenner gekeken. Waar er in andere topics nog wel eens gediscussieerd wordt over of een renner bij team zus of zo zou moeten, dat we graag willen afvallen, dat de fiets lichter en sneller moet, etc. Maakt dat deze man niks uit. Met een beetje overgewicht, oud krakend barrel en bovenal een jumbo broek en quickstep shirt aan trok hij bekijks, maar zo'n grote lach op zijn gezicht en zichtbaar genietend van hetgeen hij aan het doen was. Prachtig!
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
IK dacht het niet...
Vanmorgen op een ochtendrondje veel “setjes” op pad. Niet denigrerend bedoeld. De vrouwelijke helft van het setje leek vanmorgen haast zonder uitzondering goed gemutst, allemaal met een big smile op het gezicht. Wat zal dat geweest zijn? Nee ze lachten ons drietjes niet uit.
Glimlach bezorgen bij een ander, telt dat ook?
Zaterdag de Veldslag gefietst, fiets ik terug naar huis zie ik een moeder die met een kind achterop een ander kindje op een mini MTB voort duwt terwijl het niet trapt. Bleek de ketting eraf te liggen.
Dit voor hun gefixt en ventje weer blij. Moeders ook overigens, scheelde weer duwen.
Zaterdag de Veldslag gefietst, fiets ik terug naar huis zie ik een moeder die met een kind achterop een ander kindje op een mini MTB voort duwt terwijl het niet trapt. Bleek de ketting eraf te liggen.
Dit voor hun gefixt en ventje weer blij. Moeders ook overigens, scheelde weer duwen.
Cannondale CAAD10 | 2015
Scott Addict 30 | 2023
Orbea Terra H30 | 2021
Scott Addict 30 | 2023
Orbea Terra H30 | 2021
In België bestaat de mogelijkheid om een gepersonaliseerde nummerplaat te kopen voor je auto. Voor €1000 heb je dan gans je leven je eigen nummerplaat. En veel Belgen betalen die som met de glimlach. En af en toe zit daar wel eens een exeplaar bij die een glimlach op je gezicht tovert. Al heb je altijd mensen die er het plezante niet van in zien.
Deze kwam ik vandaag tegen. De wagen behoort toe aan een gyneacologe.
Deze kwam ik vandaag tegen. De wagen behoort toe aan een gyneacologe.
Zalig.
Een beetje zelfrelativering is een schone deugd
Een beetje zelfrelativering is een schone deugd
- CampaYolo
- Forum-lid
Ik zou er van staan te kijken als het ook daadwerkelijk een Belgische is die achter t stuur zit.
Als een Belgische zoiets doet is het zelfspot, als een Hollandse zoiets doet is ze arrogant (en belastingontwijker)
Maar bovenal, "kutwijf" is niet een heel erg Vlaamse uitdrukking.
Als een Belgische zoiets doet is het zelfspot, als een Hollandse zoiets doet is ze arrogant (en belastingontwijker)
Maar bovenal, "kutwijf" is niet een heel erg Vlaamse uitdrukking.
Vroeger, toen de remblokjes van rubber waren en de velgen van staal.