Vragen en discussies over fietstraining, sportvoeding en gezondheid

Gebroken wervel

roeieber
Forum-lid

roeieber 20 jul 2010 01:22

[quote="Sevydu"]
Gisteren zijn er nog eens foto's gemaakt, aan de hand daarvan ben ik "genezen" verklaard.

Groeten,[/quote]

Medisch staat er 2 jaar voor volledig herstel. Het gaat nu dan ook pas beginnen voor je. Veel fietsplezier, maar niet overdrijven...
I Am SpeCiAliZed

jeroenkuiper
Forum-lid

Gebruikersavatar jeroenkuiper 20 jul 2010 01:38

zow... heb je verhaal net even gelezen en dat was wel heavy zeg!! maar goed om te horen dat je weer ''up and running'' bent

sterkte met de revalidatie en wel een beetje voorzichtig aan doen en niet direct forceren...
Afbeelding

sevydu
Forum-lid

sevydu 21 jul 2010 21:56

[quote="Roeieber"][quote="Sevydu"]
Gisteren zijn er nog eens foto's gemaakt, aan de hand daarvan ben ik "genezen" verklaard.

Groeten,[/quote]

Medisch staat er 2 jaar voor volledig herstel. Het gaat nu dan ook pas beginnen voor je. Veel fietsplezier, maar niet overdrijven...

[/quote]

Dat heb ik al ondervonden. Ik was goed aan het opbouwen dacht ik en de vierde rit dat ik reed, stond er na 45 min een muur (mentaal, conditioneel en op kracht) dan maar rustig terug naar huis gereden.
Ik wou van mijn vakantie in de Vogezen genieten op de fiets, maar ik denk dat het beter is dat ik de Ballons nog vermijd.
Als ge trapt gaat ge sneller

roeieber
Forum-lid

roeieber 24 jul 2010 18:18

[quote="Sevydu"][quote="Roeieber"][quote="Sevydu"]

Groeten,[/quote]

[/quote]

Dat heb ik al ondervonden. Ik was goed aan het opbouwen dacht ik en de vierde rit dat ik reed, stond er na 45 min een muur (mentaal, conditioneel en op kracht) dan maar rustig terug naar huis gereden.
Ik wou van mijn vakantie in de Vogezen genieten op de fiets, maar ik denk dat het beter is dat ik de Ballons nog vermijd.[/quote]

Weet er alles van, denk je net dat het lekker gaat, val je weer wat terug. Daar is geen pijl op te trekken. Maar uiteindelijk kom je er sterker uit.
I Am SpeCiAliZed

Plaats reactie