En bedankt hè!
Oe, zo specifiek had ik er niet naar gekeken
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
- Enzzo
- Forum-lid HC
Op pagina 78 schreef ik zelf:
Ik zou graag reageren maar dit is het “actuele situatie in Frankrijk” topic dus daar hou ik het graag bij.
(Los van wat ik er allemaal van vind en graag zou willen zeggen!)
Maar jij doelt waarschijnlijk op Jans?
Hoe dan ook; ik zou het wel netjes vinden als een van de mods er ook nog een syllabe aan zou willen wijden. In feite is het in diverse andere topics al duidelijk gemaakt dat een opnieuw opvlammende coronadiscussie onwenselijk is. Er zijn ook wat topics opgeschoond van coronacomponenten dus het houdt ergens op natuurlijk, dat begrijp ik wel.
Maar aangezien hier toch wel wat vraag is naar tekst en uitleg is het wenselijk dat een mod zich even meldt hier.
Mijn wens zou zijn: het betreffende topic opschonen, heropenen en een dikke disclaimer plaatsen.
Overigens ben ik het niet eens met de stelling dat de mods hier te weinig op het forum komen. Ok zichtbaarheid is wat laag maar let eens op hoe snel dubbelposts verdwijnen, of hoe snel te koop berichte verdwijnen als een poster niet aan de voorwaarden voldoet.
Achter de schermen zijn ze dus wel degelijk hard aan het werk denk ik.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Een post waarin staat hoe erg het wel is met de zorg is wel blijven staan.
Mijn opmerking daarop dat het schuldig verzuim is van de regering en wat ze wel hadden moeten doen is dan weer wel weggehaald.
Mijn opmerking daarop dat het schuldig verzuim is van de regering en wat ze wel hadden moeten doen is dan weer wel weggehaald.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- Enzzo
- Forum-lid HC
Het bericht van I-MAC is inhoudelijk en feitelijk. En bovendien ook nog vanuit zijn eigen ervaring in de zorg. Jouw bericht was een vergelijking tussen de covidmaatregelen en religie in de middeleeuwen en dus niet echt relevant.
Het bericht van Jans net daaronder is dan weer minder relevant maar het is wel blijven staan. Misschien omdat het een reactie is op het bericht van I-MAC
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Zeg maar over welk bericht het gaat, dan haal ik dat toch gewoon weg? Of indien nodig een deel. Als dat alle gemoederen weer rustig maakt.Enzzo schreef: ↑03 dec 2021 10:13
Het bericht van I-MAC is inhoudelijk en feitelijk. En bovendien ook nog vanuit zijn eigen ervaring in de zorg. Jouw bericht was een vergelijking tussen de covidmaatregelen en religie in de middeleeuwen en dus niet echt relevant.
Het bericht van Jans net daaronder is dan weer minder relevant maar het is wel blijven staan. Misschien omdat het een reactie is op het bericht van I-MAC