Marmotte 2022
-
- Forum-lid
Ik rijd hem dit jaar ook samen met een groep (allemaal 1e keer). Heeft iemand een idee wanneer je het rugnummer ontvangt/kan inzien in het online portal?
- CycloWorld.cc
- Forum-lid
Aangezien het parcours niet veranderd is kun je toch gewoon de oude limieten erbij pakken?
If you can't find a gran fondo on CycloWorld.cc , it doesn't exist.
Dat is inderdaad ook wat ik ga doen. En voor mij is Goud juist een hele mooie extra stimulans om deel te nemen aan de Marmotte. Een aansprekend en (voor mij) uitdagend doel dat me meer zegt dan 500ste van de zoveel duizend of 750ste van de zoveel duizend.CycloWorld.cc schreef: ↑26 jun 2022 08:05 Aangezien het parcours niet veranderd is kun je toch gewoon de oude limieten erbij pakken?
Klopt het dat 09:00 uur de grens is die ooit is gesteld voor goud in de leeftijdscategorie 50-59?
Dat is wat ik kan vinden op cycloworld.cc.
Dat is wat ik kan vinden op cycloworld.cc.
Votre certificat médical / licence a été refusé. Il manque la mention 'en compétition' pour que votre certificat soit valide
weet iemand wat dit betekent en hoe ik het oplos ?
overigens heb ik wel een groen vinkje (en een rode...)
weet iemand wat dit betekent en hoe ik het oplos ?
overigens heb ik wel een groen vinkje (en een rode...)
Uw medische verklaring/vergunning is geweigerd. Op uw certificaat ontbreken de woorden "in competitie" om het geldig te maken.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Nog een paar dagen.
Succes aan alle vertrekkers.
En of je nu goud, zilver of brons haalt maakt niet uit, als je je, naast het gegarandeerde afzien, ook maar amuseert.
Succes aan alle vertrekkers.
En of je nu goud, zilver of brons haalt maakt niet uit, als je je, naast het gegarandeerde afzien, ook maar amuseert.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Wijsneus Ook nog een tip om het op te lossen ? Denk dat ik hem ga vervalsen nu