Welke “goedkope” carbon wielset
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Nu ben ik toch al heel wat jaren actief op dit forum maar UHR heb ik toch even moeten opzoeken.
Van Wikipedia:
De Utrechtse Heuvelrug heeft meerdere 'toppen' boven de 50 meter. Het hoogste punt is de Amerongse Berg met 69,2 meter boven zeeniveau.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Al gekeken bij Hunt wielen? Licht, relatief minder duur dan bij de concullega’s.
https://eu.huntbikewheels.com/.
Sorry… reeds voorzien, lees ik nu!
https://eu.huntbikewheels.com/.
Sorry… reeds voorzien, lees ik nu!
- Desertstorm
- Forum-lid
En hoe bevallen de novatecs? Heb je fotos van hoe ze staan? Ben benieuwd.
"Van wat aanrotzooien leer je vaak het meest."
Hierbij een foto:
Optisch een hele verbetering. Of ik de halve kilo heel erg merk durf ik niet te zeggen maar je tilt je voorwiel net wat makkelijker op bij een richel in de weg.
Zo was het eerst: Ik ben er in ieder geval happy mee.
Qua looks had 60mm ook gekund. Ik vind 50mm echt niet te hoog voor deze fiets.
Optisch een hele verbetering. Of ik de halve kilo heel erg merk durf ik niet te zeggen maar je tilt je voorwiel net wat makkelijker op bij een richel in de weg.
Zo was het eerst: Ik ben er in ieder geval happy mee.
Qua looks had 60mm ook gekund. Ik vind 50mm echt niet te hoog voor deze fiets.
- Desertstorm
- Forum-lid
Staat inderdaad goed! Thanks voor het delen.
Zit de dxc sticker onder de lak? Of zou je die er af kunnen halen? Kan ik op de site zo niet echt zien namelijk.
Verder eerste indruk van de wielset? Vind het een aantrekkelijke prijs en daarmee een goed alternatief voor een evt. setje chineesjes.
Zit de dxc sticker onder de lak? Of zou je die er af kunnen halen? Kan ik op de site zo niet echt zien namelijk.
Verder eerste indruk van de wielset? Vind het een aantrekkelijke prijs en daarmee een goed alternatief voor een evt. setje chineesjes.
"Van wat aanrotzooien leer je vaak het meest."