Juist niet! Past helemaal in de sfeer van dit topic.Beetje kansloos foto's van foto's (ik zou ze toch eens goed moeten digitaliseren):
Boogie zat goed kapot daar zeg! Was dat de etappe waar hij zoveel tijd verloor ?
Fiets Magazine nr. 12-2024 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Juist niet! Past helemaal in de sfeer van dit topic.Beetje kansloos foto's van foto's (ik zou ze toch eens goed moeten digitaliseren):
Asopos inderdaad! Ik weet vrij zeker dat het een L4- was. WK in Japan dacht ik. En hij heeft ook het FISU WK in L1x gedaan, in Banyoles. Welke jaren weet ik niet meer precies. Ik heb zelf in 2002 m'n laatste wedstrijden geroeid, na tot de conclusie te zijn gekomen dat het niet heel veel ging worden met dat roeien bij mij.
Hij zat er niet verschrikkelijk ver achter dacht ik. Dit was die etappe dat Armstrong op de Glandon toneel aan het spelen was over dat ie erg slecht zat, en toen op de eerste stukken van Alpe d'Huez de boel aan flarden reed.
Ben zelf in 2000 gestopt, na verwoede pogingen me in een L4x voor het (niet Olympische) WK te roeien. Ik startte regelmatig tegen Roy in de skiff. We hadden ongeveer de zelfde snelheid toen meen ik.ibooij schreef: ↑25 jun 2022 15:41Asopos inderdaad! Ik weet vrij zeker dat het een L4- was. WK in Japan dacht ik. En hij heeft ook het FISU WK in L1x gedaan, in Banyoles. Welke jaren weet ik niet meer precies. Ik heb zelf in 2002 m'n laatste wedstrijden geroeid, na tot de conclusie te zijn gekomen dat het niet heel veel ging worden met dat roeien bij mij.
Roy zat in 2000 nog niet in de skiff dacht ik. Volgens mij was hij dat jaar nog aan het 2-en (met Jasper, met wie ik in 2016 nog de Tour Transalp reed).
Gastheerg schreef: ↑25 jun 2022 17:47 Zomaar een vakantieverhaal kan leuk zijn maar vaak zijn dingen vooral leuk als je er zelf bij was.
Heel vaak op de camping (Spanje, Italie, Frankrijk, Kroatie) gestaan tijdens de Tour.
Leuk om dan in de campingbar samen met anderen naar de Tour te kijken.
Geweldige momenten gehad met Engelsen, Belgen, Duitsers, Spanjaarden, Nederlanders en Italianen...........alleen die Denen.
Als ik met 3-4 man aan een tafel zit bestel ik een rondje en anderen deden dat ook...............behalve de Denen.
Zelfs als ze met 4 Denen aan een tafel zaten. Ieder bestelde zijn eigen biertje.
En als de winnaar over de streep ging waren ze weg.
Niet de Spanjaarden Belgen en Italianen. Die bleven tot ver na de uitzending om na te praten.
Niet zelden stonden er dan 3-4 "moeders" met de tekst "jij zou toch koken?" aan ons tafeltje terwijl we de etappe al dik een uur zaten te evalueren.
Een Belg en een Spanjaard heb ik drie jaar achtereen op een camping bij het Tourkijken op een camping is Escala ontmoet. We zijn zelfs een keer op de rustdag een biertje gaan drinken
Op een camping in Kroatië (Zaton) met Tourkijken een Duitser zelfs vier jaar!
Het Deens Tour debacle is de enige keer dat ik heb meegemaakt dat de Denen bij de TV bleven hangen
Ook al hebben we door internet mogelijkheden om op je "eigen" plek koers te kijken vind ik het heerlijk op een camping met andere koers te kijken.
Biertje en bakje olijven bij en gaan............. 3-4 talen door elkaar brabbelen. Heerlijk.