Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

Politiek

Enzzo
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Enzzo 14 jul 2023 15:10

Drammen… hmmm grappig dat dit uit jouw toetsenbord komt.

Ik dram niet, er is op dit forum gewoon nul moderatie (behoudens het verkooptopic)

Ik zie gewoon veel trouwe en gewaardeerde forumgenoten afhaken en wat overblijft is een groep van mensen die overal iets over menen te vinden, mijzelf incus!

Ik snap gewoon niet waarom de moderatie niet af en toe een melding doet. Desnoods dat het onmogelijk is of te veel tijd vergt!
Maar stilzwijgen lijkt me niet heel progressief!

En neen! Ik ambieer geen mod functie. Heb dat ooit al eens gedaan op andere fora maar heb nu te veel aan mijn hoofd en lichaam om zoiets nog te doen
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind

Enzzo
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Enzzo 14 jul 2023 15:13

Huh!? Ik reageer op een berichtje van Jans maar dat bericht is ineens weg 🙄

Nouja zie bovenstaande dan maar als een algemene post…

SiO2
Forum-lid

SiO2 14 jul 2023 15:13

Enzzo schreef: 14 jul 2023 15:10 Drammen… hmmm grappig dat dit uit jouw toetsenbord komt.

Ik dram niet, er is op dit forum gewoon nul moderatie (behoudens het verkooptopic)

Ik zie gewoon veel trouwe en gewaardeerde forumgenoten afhaken en wat overblijft is een groep van mensen die overal iets over menen te vinden, mijzelf incus!

Ik snap gewoon niet waarom de moderatie niet af en toe een melding doet. Desnoods dat het onmogelijk is of te veel tijd vergt!

En neen! Ik ambieer geen mod functie. Heb dat ooit al eens gedaan op andere fora maar heb nu te veel aan mijn hoofd en lichaam om zoiets nog te doen
Volgens mij is hier net gemodereerd... :D Er zijn een aantal posts, waaronder één van mijzelf, verdwenen. Prima wmb!

Jans
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Jans 14 jul 2023 15:18

Ja, ik kreeg een berichtje dat het verwijderd was omdat het bericht ervoor ook verwijderd zou zijn. Bijzonder dat de rest er nog wel staat.
Moderator, als dit verdwijnt hoef ik daar geen mailtje over.

Orlok
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Orlok 14 jul 2023 15:56

SiO2 schreef: 14 jul 2023 15:13
Enzzo schreef: 14 jul 2023 15:10 Drammen… hmmm grappig dat dit uit jouw toetsenbord komt.

Volgens mij is hier net gemodereerd... :D Er zijn een aantal posts, waaronder één van mijzelf, verdwenen. Prima wmb!
Ik mis inderdaad ook enkele posts, bijna zeker nadat iemand een bepaald bericht in reactie op een naïeve berichtgeving wat hem dus niet beviel heeft gemeld. ;)
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless

dario
Forum-lid

dario 14 jul 2023 15:57

kxlight schreef: 14 jul 2023 14:08Maar iets in europa regelen anders dan een uniform oplaad stekkertje is lastig... ;-)
Dat het vaak erg moeilijk is op Europees niveau iets te regelen is doorgaans meer te wijten aan de lidstaten dan aan Europa zelf...
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)

Enzzo
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Enzzo 14 jul 2023 16:17

Orlok schreef: 14 jul 2023 15:56
SiO2 schreef: 14 jul 2023 15:13

Ik mis inderdaad ook enkele posts, bijna zeker nadat iemand een bepaald bericht in reactie op een naïeve berichtgeving wat hem dus niet beviel heeft gemeld. ;)
ik niet hoor! ik meld alleen dubbelposts of verkeerde categorie posts.

SiO2
Forum-lid

SiO2 14 jul 2023 16:30

Ik heb ook niets gemeld, hoewel ik de betreffende post buitengewoon lomp vond.

dario
Forum-lid

dario 14 jul 2023 16:40

Is dit niet een beetje een loze discussie: blijven redetwisten over berichten die al lang zijn verwijderd? (en waar wij, die ze niet hebben gelezen, alleen maar het raden naar hebben...)
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)

bever
Forum-lid

bever 14 jul 2023 18:06

dario schreef: 14 jul 2023 16:40 Is dit niet een beetje een loze discussie: blijven redetwisten over berichten die al lang zijn verwijderd? (en waar wij, die ze niet hebben gelezen, alleen maar het raden naar hebben...)
Zelfs in dit topic gaat het niet over de inhoud, maar over (het spelen op) de persoon...

inhoudelijk: waarom nemen alle partijtrekkers afscheid ? Toeval, een trend of de aanloop naar een nieuwe Apocalyps :twisted:

thestudent
Forum-lid HC

Gebruikersavatar thestudent 14 jul 2023 18:12

Vanuit het kabinet is er vast nog ergens iets in de doofpot gestopt wat binnenkort waarschijnlijk opduikt. Waarvan de politiek leiders weten dat ze het dan toch niet gaan overleven. Dus stappen ze nu allemaal maar vast op.

Ik zit er op dit moment totaal niet mee, afwachten, een keer gaan stemmen en meer kan je toch niet doen.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!

Orlok
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Orlok 14 jul 2023 18:27

SiO2 schreef: 14 jul 2023 16:30 Ik heb ook niets gemeld, hoewel ik de betreffende post buitengewoon lomp vond.
Maar hij had wel gelijk met zijn redenering want hij drukte de poster met de neus op de feiten. ;)
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless

Gesloten