Racefiets max 2500 euro - Mont Ventoux
Als je nieuw bent sla dan ook vooral het tweedehands aanbod niet over bij de grote fietsenzaken. Soms kan je daar iets tussen uit halen wat je als gegoten zit en hou je budget over om het precies naar je smaak te (laten) maken.
Cannondale CAAD10 | 2015
Scott Addict 30 | 2023
Orbea Terra H30 | 2021
Scott Addict 30 | 2023
Orbea Terra H30 | 2021
-
- Forum-lid
2500 is een prima budget. Kijk eens bij Van Rysel (Betere merk vd Decathlon) of bij Canyon of Rose. Daar vind je Carbon racers met hydraulische schijfremmen en een prima afmontage. (Shimano 105). Goed voor jaren fietsplezier.
Mooi budget en de nodige prima tips.
Vraag die ik beginners zeker ook moeten stellen is wat het budget is voor "de rest"
Helm, schoenen, 2 korte broeken, lange broek, 2 shirts kort, shirt lang, regenjack, onder shirts, handschoenen, lange handschoenen, mouwstukken, winterjack, zonnebril, zadeltasje, sokken, bidons......
Gaat smerig veel geld inzitten.
Succes met een fiets uitzoeken en natuurlijk met die beklimming waar we wel graag een verslag van lezen.
Vraag die ik beginners zeker ook moeten stellen is wat het budget is voor "de rest"
Helm, schoenen, 2 korte broeken, lange broek, 2 shirts kort, shirt lang, regenjack, onder shirts, handschoenen, lange handschoenen, mouwstukken, winterjack, zonnebril, zadeltasje, sokken, bidons......
Succes met een fiets uitzoeken en natuurlijk met die beklimming waar we wel graag een verslag van lezen.
-
- Forum-lid
Allemaal bedankt voor jullie reacties. Jullie hebben me goed op weg geholpen. Deze week heb ik een bikefit bij Cube op de Cube Axial GTC. Laat jullie weten uiteindelijk geworden is.
De fiets is een 2022 model en heeft 20% korting (!) dus dan heb ik nog best wat ruimte voor schoenen, handschoenen etc...
Waarom ik eigenlijk de Mont Ventoux ga beklimmen:
In juni 2024 ga ik de Mont Ventoux op om geld in te zamelen voor onderzoek naar ALS. Mijn schoonmoeder is hiermee gediagnosticeerd en het gaat om een familiaire vorm dus ook mijn partner kan drager zijn. Dit horen we binnenkort. Spannend dus.
https://www.tourduals.nl/fundraisers/an ... -noorthoek
De fiets is een 2022 model en heeft 20% korting (!) dus dan heb ik nog best wat ruimte voor schoenen, handschoenen etc...
In juni 2024 ga ik de Mont Ventoux op om geld in te zamelen voor onderzoek naar ALS. Mijn schoonmoeder is hiermee gediagnosticeerd en het gaat om een familiaire vorm dus ook mijn partner kan drager zijn. Dit horen we binnenkort. Spannend dus.
-
- Forum-lid
Heb je helemaal gelijk in! goed om mee te nemen.Gastheerg schreef: ↑05 sep 2023 23:47 Mooi budget en de nodige prima tips.
-
- Forum-lid
Het andere model wat ze aanbieden is Axial WS GTC SLX. Die kost 2699 euro. Scheelt dus ruim 1000 euro. Wat is wijsheid?Annenoor90 schreef: ↑13 sep 2023 09:59 Allemaal bedankt voor jullie reacties. Jullie hebben me goed op weg geholpen. Deze week heb ik een bikefit bij Cube op de Cube Axial GTC. Laat jullie weten uiteindelijk geworden is.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Moet je fiets van bij deze specifieke dealer vandaan komen?Annenoor90 schreef: ↑13 sep 2023 11:20Het andere model wat ze aanbieden is Axial WS GTC SLX. Die kost 2699 euro. Scheelt dus ruim 1000 euro. Wat is wijsheid?Annenoor90 schreef: ↑13 sep 2023 09:59 Allemaal bedankt voor jullie reacties. Jullie hebben me goed op weg geholpen. Deze week heb ik een bikefit bij Cube op de Cube Axial GTC. Laat jullie weten uiteindelijk geworden is.
.........
Is de eerste de GTC in Pro versie model 2022 die je dan zou kunnen aanschaffen voor ong 1600 Eur of is het ook de SLX versie ?
Ook op de SLX model 2023 is een mooie korting mogelijk zodat het verschil echt geen 1000 Euro hoeft te zijn.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Het is je eerste fiets. Mijn advies zou zijn om die extra 1.000 euro in je zak te houden en deels in je kledingbudget te steken. We zijn allemaal klein begonnen en met een gewone fiets kom je ook op de top van een berg.Annenoor90 schreef: ↑13 sep 2023 11:20Het andere model wat ze aanbieden is Axial WS GTC SLX. Die kost 2699 euro. Scheelt dus ruim 1000 euro. Wat is wijsheid?
hun fietsen.
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
Helemaal eens met BertL
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE
Qua kleding zou ik wel kunnen adviseren om in 1 keer iets goeds te kopen. Goedkoop is duurkoop ligt wel eens op de loer bij broeken, jasjes en wintershirts. Eenmaal gekocht heb je daar heel veel jaren plezier van. Dus de kosten per km vallen uiteindelijk reuze mee en niets is zo vervelend als een zweetjasje.