De mond afplakken voor betere prestaties
-
- Forum-lid HC
Feitelijk is een behandeling tegen slaap apneu niet heel anders.
Wel iets, maar dat is ook gebaseerd op rustig en niet te veel ademhalen.
Als je neus verstopt raakt schrik je gewoon wakker, dat gebeurt met slaap apneu ook.
Ik zou het alleen niet doen als je flink gedronken hebt of drugs gebruikt.
Dit is naar idee van de doktoren ook een van mijn problemen nu, zie ook topic sporten met kranslagader verkalking.
Als je neus verstopt raakt schrik je gewoon wakker, dat gebeurt met slaap apneu ook.
Dit is naar idee van de doktoren ook een van mijn problemen nu, zie ook topic sporten met kranslagader verkalking.
-
- Forum-lid
Je drugs- en alcoholgebruik?;)wasbeer2006 schreef: ↑17 sep 2023 11:56 Feitelijk is een behandeling tegen slaap apneu niet heel anders.
Mooi meegenomen. De vrouw gaat beter presteren door jouw mondkapje. Als dat geen goeie marketing is
In het verleden is wel meer van die “baat het niet schaadt het niet” kwakzalver meuk voorbijgekomen. Ik denk dan aan die gekke pleisters op de neus en gekke polsbandjes op een wk ergens in 2010.
Hou toch op….
older Budweiser
- Enzzo
- Forum-lid HC
El Pistolero schreef: ↑16 sep 2023 23:51 Bij Eurosport moeten ze de mond van Jeroen afplakken, gegarandeerd betere prestaties.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
Die pleister op de neus kan ik me nog marginaal verschil bij voorstellen. Let wel: marginaal. Die polsbandjes (met magneten geloof ik) daar geloof ik dus helemaal niks van. Daar was werkelijk zero onderbouwing voor. Daarvoor hadden we ook nog de bio-stabil van een-twee-drie-vier-vijf-zes-zeven-acht-negen-Tineke de Nooy En Jomanda met ingestraald waterKilowatt schreef: ↑17 sep 2023 20:46Mooi meegenomen. De vrouw gaat beter presteren door jouw mondkapje. Als dat geen goeie marketing is
In het verleden is wel meer van die “baat het niet schaadt het niet” kwakzalver meuk voorbijgekomen. Ik denk dan aan die gekke pleisters op de neus en gekke polsbandjes op een wk ergens in 2010.
Hou toch op….
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
Herinneren jullie je trilplaat nog. Daar moest je op gaan staan om daarna een poosje door elkaar gerammeld te worden.
Je ziet ze nog wel eens. Bij de de kringloop.
En electro-stimulatie. Dat hield in dat je je zelf na de koers onder stroom zette voor een beter herstel.
Hoor je nooit meer van.
En electro-stimulatie. Dat hield in dat je je zelf na de koers onder stroom zette voor een beter herstel.
Hoor je nooit meer van.
hun fietsen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Precies, tegenwoordig gebruiken ze de die stroom gewoon voor de fiets tijdens de koers
Less is bore
Ja, tell-sell, in maar 15 minuten per dag een goddelijk lichaam met trilplaat. Of met de ab-cersizer. Wow Mike, het is niet te geloven, wat een faantaastisch product. Moet je kijken wat je er alllemaal mee kunt doenBertL schreef: ↑18 sep 2023 09:34 Herinneren jullie je trilplaat nog. Daar moest je op gaan staan om daarna een poosje door elkaar gerammeld te worden.
Hoor je nooit meer van.
Dat waren nog eens tijden zeg. Nagesynchroniseerde tell-sell, genieten was dat zeg.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
-
- Forum-lid HC
Ik ben misschien wat ruimer van geest en neem daarin mee dat er in onze maatschappij gewoon heel veel drug/alcohol wordt gebruikt. Voordat we straks doden forumgenoten hebben, ben ik graag volledig.ColumsbusMJ schreef: ↑17 sep 2023 16:44Je drugs- en alcoholgebruik?;)wasbeer2006 schreef: ↑17 sep 2023 11:56 Feitelijk is een behandeling tegen slaap apneu niet heel anders.