Budgetvriendelijke alternatieven, input
Armstukken met tattoo als alternatief voor normale armstukken (verkleedartikel, niet voor fietsen),
Klik hier
Heb ik al jaren, ubercool. Maar goed iik ben ook echt heul cool.
Klik hier
Heb ik al jaren, ubercool. Maar goed iik ben ook echt heul cool.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
Voor goedkope sportdrank:
Maltodextrine en/of fructose kopen bij de groothandel en aanlengen met suikerloze ranja voor het smaakje. Dat is echt een kwart van de prijs van het commerciele spul en in wezen precies hetzelfde. Met muspuntje zout om dezelfde marketing poeha erbij te stoppen is niet nodig. Een mens krijgt doorgaans genoeg zout binnen.
Maltodextrine en/of fructose kopen bij de groothandel en aanlengen met suikerloze ranja voor het smaakje. Dat is echt een kwart van de prijs van het commerciele spul en in wezen precies hetzelfde. Met muspuntje zout om dezelfde marketing poeha erbij te stoppen is niet nodig. Een mens krijgt doorgaans genoeg zout binnen.
Live fast; die young. mijn blog
- daniel1975
- Forum-lid HC
Die is voor fietsen gemaakt en valt dus buiten de scope van het artikel.daniel1975 schreef: ↑02 nov 2023 11:19Fietsenstandaard om te sleutelen van de Lidl (veel goedkoper dan de grote bekende merken zoals Parktool)
Werkt zeker niet beter dan het alternatief en is wel stukken onhandiger, dus voldoet niet aan mijn (ik geef toe) strenge kwaliteitscriteria Valt voor mij meer in de categorie lifehack.Aluminiumfolie om je voeten ipv winterschoenen
Het is niet voor de podcast, maar zal het doen. Wordt een artikel.
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Ik vind het dus 3x niks om zonder onderbroek te fietsen. I know, het is niet zo bedoeld, maar dat schuren heb ik nog nooit last van gehad.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
-
- Forum-lid HC
Dan heb jij de nagellak van mijn vrouw nog nooit gezien. Ik koop wel een lakstift.....
Tipje - Haarlak om hadvatten te monteren van MTB, goedkoper nee, maar je hebt het meestal in huis;
Remmenreiniger in doosje van 12, betaal je 2,5 euro per stuk ipv een tientje bij de FM.
Tesa transparant tape ipv framebeschermings stickers/kits
Laatst gewijzigd door wasbeer2006 op 02 nov 2023 13:53, 2 keer totaal gewijzigd.