Groetpetitie!
Iemand die wellicht deze man kent, meen ook dat hij zwarte sidi's droeg. Ik zie mijzelf genoodzaakt een steentje bij te dragen in
het verbeteren van de maatschappij door met hem eens een kop koffie te drinken. De fietswereld zal hier dan automatisch
nog fijner door worden
het verbeteren van de maatschappij door met hem eens een kop koffie te drinken. De fietswereld zal hier dan automatisch
nog fijner door worden
Laatst gewijzigd door robbiey op 31 jan 2013 14:23, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Forum-lid
Oh, zo`n een met zwarte Sidi`s. Allen om niet groeten ging me te ver, maar nu..
Jehova's getuige?robbiey schreef:Iemand die wellicht deze man kent, meen ook dat hij zwarte sidi's droeg. Ik zie mijzelf genoodzaakt een steentje bij te dragen in
nog fijner door worden
Tea, I presume ...
Ook James heeft zo zijn tegenvallers te verwerken.
Maar blijft optimistisch.
I was keeping score for a while, but I've long since lost count. It stood at something like - May, 8,000; other cyclists, nil. I supposed I might just be coming across as a weirdo. So I then tried smiling instead. Still nothing.
http://www.topgear.com/uk/car-news/Jame ... 2012-12-14" onclick="window.open(this.href);return false;
Maar blijft optimistisch.
I was keeping score for a while, but I've long since lost count. It stood at something like - May, 8,000; other cyclists, nil. I supposed I might just be coming across as a weirdo. So I then tried smiling instead. Still nothing.
http://www.topgear.com/uk/car-news/Jame ... 2012-12-14" onclick="window.open(this.href);return false;
Zij is ook tegen
In mijn zeer korte fietscarriere heb ik eigenlijk bijna altijd gewoon gegroet, leek me niet meer dan normaal. De 1 reageert verbaasd, de andere geeft een vriendelijk knik terug. En ook het bedankje komt met zeer grote regelmaat uit de mond, wat zelfs nog vaker een verbaasde blik opleverde.
Ha, hee, hoi, ha, hee, hoi, ha, hee, hoi, ha, hee, hoi, ha, hee, hoi, ha, hee, hoi, ha, hee, hoi, ha, hee, hoi, ha......
Leek wel of er iets tussen de spaken zat, steeds datzelfde geluid..
T was druk vandaag !! 25 renners gegroet !! En uhhh: Dit allemaal in gebarentaal, want ben doof
Volgende keer ga ik fietsen i.p.v. dit gehannes.
Leek wel of er iets tussen de spaken zat, steeds datzelfde geluid..
T was druk vandaag !! 25 renners gegroet !! En uhhh: Dit allemaal in gebarentaal, want ben doof
Volgende keer ga ik fietsen i.p.v. dit gehannes.
http://www.cima-lux.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik zit tijdelijk in Frankrijk, en het eerste wat hier opvalt aan de wielrenners (naast het feit dat ze hoogst velden zijn) is dat ze ALLEMAAL groeten. Een beetje een verademing na Nederland, waar je het nog maar moet zien.
Giant TCR Advanced 1 LTD / Empella Bonfire / no-name TT
-
- Forum-lid
Hier in Vlaams-Brabant (Belgie) krijg ik 9/10 geen respons als ik groet.
Het was vast het mooie weer vandaag want ik werd bij het fietsen enorm gegroet door van alles en iedereen; wandelaars, mensen met honden, ruiters, sceelerers, hardlopers, zelfs een paar automobilisten en een kat (staartje omhoog!). Zelfs ook door een paar wielrenners. Er zit wel een herkenbaar patroon in. Hoe jonger de renner en hoe duurder de spullen, hoe minder gegroet. Leuk voer voor een aflevering van de Hokjesman.
Veni. Vidi. Fietsie.