TijdstrijdersCup 2010
Voor de bochten zijn geen vrijwilligers nodig. Het gaat enkel om het oversteken van een weg waar men 80 rijdt. Per oversteek eist de provincie vijf man (m/v). Tenminste, als we dus het verkeer staande willen houden.
In principe lijkt me dat niet haalbaar.
In principe lijkt me dat niet haalbaar.
Kan je er beter 1 neerzetten die de fietsers wel of niet tegenhoud.
Afhankelijk van aankomend verkeer uiteraard.
En dan ook nog eens tegenhouden indien wel verkeer, door laten indien geen verkeer.
(for the record)
Edit: wel de fietsers meegeven dat ze ten alle tijden zelf verantwoordelijk blijven voor het veilig oversteken.
Afhankelijk van aankomend verkeer uiteraard.
En dan ook nog eens tegenhouden indien wel verkeer, door laten indien geen verkeer.
(for the record)
Edit: wel de fietsers meegeven dat ze ten alle tijden zelf verantwoordelijk blijven voor het veilig oversteken.
Om het duidelijker te maken:
Bij deze opstelling mogen we de auto's tot stoppen manen, anders is het: auto's eerst en fietsers moeten (eventueel) in de remmen. Nu heb ik die twee kruisingen tesamen inmiddels 18 maal over gestoken en nog nooit hoeven remmen, dus de kans is niet groot.
Wat danny1407 beschrijft zal normaal gesproken de situatie worden. Voordeel is dat de weg extreem overzichtelijk is (mist daar gelaten) dus je ziet heel ruim van te voren eventueel verkeer aankomen.
Bij deze opstelling mogen we de auto's tot stoppen manen, anders is het: auto's eerst en fietsers moeten (eventueel) in de remmen. Nu heb ik die twee kruisingen tesamen inmiddels 18 maal over gestoken en nog nooit hoeven remmen, dus de kans is niet groot.
Wat danny1407 beschrijft zal normaal gesproken de situatie worden. Voordeel is dat de weg extreem overzichtelijk is (mist daar gelaten) dus je ziet heel ruim van te voren eventueel verkeer aankomen.
-
- Forum-lid
Het is inderdaad goed te doen voor ons fietsers. Zeker op dat tijdstip. Kwestie van goed vooruit kijken én anticiperen. Je kan pech hebben dat er een auto aankomt. Als het dan krap gaat worden om veilig voorlangs te gaan hou je beter even wat in zodat je achter de auto door kunt rijden. Da's wel zo veilig en dat kost je echt de kop niet kwa tijd.
Het is wel een goed excuus als je tijd tegenvalt. Zeg je gewoon dat je er niet door kon komen bij het oversteken. Een hele optocht van tractors op weg naar de zondagsdienst....
Het is wel een goed excuus als je tijd tegenvalt. Zeg je gewoon dat je er niet door kon komen bij het oversteken. Een hele optocht van tractors op weg naar de zondagsdienst....
- superrose
- Forum-lid
- Contact
ik ga mensen inhuren di de hele tijd voor mijn fiets gaan oversteken, dan kan ik gewoon bij de start blijven staan en dan net als danny interessant staan doen in mijn snelpak, komt goed joh!
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten
- razenderoeland
- Forum-lid
Maar eehhh..............Corniel, hoeveel inschrijvingen heb je nu?
Hoe sterk is de eenzame fietser...
Mooie deelnemerslijst. Zitten toch wel wat heel goede tijdrijders tussen. Wat is de uiterste datum om je op te geven? en kom ik dan aan de onderkant van de lijst? d.w.z. late starttijd. Of is dit nog steeds op opgegeven gemiddelde. Ik wil eigenlijk vroeg starten dus dan moet ik dus een laag gemiddelde opgeven?
@IBAN: waarom wil je vroeg starten? Je kan altijd een verzoek doen. Bij gegronde reden kan je altijd vroeg starten, en in sommige gevallen ook later.
En de sortering is op vewachte eindtijd idd.
Merk op dat mispoes (die op de lijst staat) nog vervalt waarschijnlijk. Die is onlangs tijdens het trainen gekuffeld door een oto. (Niet zo tof)
En de sortering is op vewachte eindtijd idd.
Merk op dat mispoes (die op de lijst staat) nog vervalt waarschijnlijk. Die is onlangs tijdens het trainen gekuffeld door een oto. (Niet zo tof)