Voor al je afspraakjes

Parijs-Roubaix muddy teaser (Nu met fotoverslag!)

bianchisl3
Forum-lid

bianchisl3 05 jul 2010 23:53

[quote="eelcoz"]Ligt het nu aan mij of is het topic van de P-R muddy teaser 2011 verdwenen? Ik meen mij namelijk te herinneren dat er een tijdje geleden al een nieuw topic was geopend? Of heb ik iets gemist tijdens mijn vakantie?;D[/quote]

Nee, is er nog niet geweest. Op pagina 14 van dit topic zijn we al begonnen met een lijstje voor volgend jaar.

DeletedUser01
Forum-lid

DeletedUser01 05 jul 2010 23:58

@eelcoz: heb je interesse?

Als je tijd hebt, morgen de derde etappe op TV volgen!

eelcoz

eelcoz 06 jul 2010 00:01

Het lijkt me wel wat om het ook eens uit te proberen. Ik ben niet de zwaarste (om een understatement te gebruiken) dus ik weet niet of het 'te doen is', maar ik vind dat ik het op z'n minst geprobeerd moet hebben. En van de verhalen die je hier leest, word je toch enthousiast. Misschien binnenkort maar eens een keer de strookjes in Drenthe opzoeken.

Ik ga morgen trouwens zeker zo veel mogelijk kijken (de livestream van www.nos.nl aan op m'n werk:D).

ferry1982
Forum-lid

Gebruikersavatar ferry1982 08 jul 2010 15:08

[quote="BianchiSL3"][quote="eelcoz"]Ligt het nu aan mij of is het topic van de P-R muddy teaser 2011 verdwenen? Ik meen mij namelijk te herinneren dat er een tijdje geleden al een nieuw topic was geopend? Of heb ik iets gemist tijdens mijn vakantie?;D[/quote]

Nee, is er nog niet geweest. Op pagina 14 van dit topic zijn we al begonnen met een lijstje voor volgend jaar.[/quote]

wordt denk ik nog discutabel of het uberhaupt nu wel doorgaat nadat gerard zijn account heeft opgeheven.

bontempi56
Forum-lid

bontempi56 15 jul 2010 13:08

[quote="ferry1982"][quote="BianchiSL3"][quote="eelcoz"]Ligt het nu aan mij of is het topic van de P-R muddy teaser 2011 verdwenen? Ik meen mij namelijk te herinneren dat er een tijdje geleden al een nieuw topic was geopend? Of heb ik iets gemist tijdens mijn vakantie?;D[/quote]

Nee, is er nog niet geweest. Op pagina 14 van dit topic zijn we al begonnen met een lijstje voor volgend jaar.[/quote]

wordt denk ik nog discutabel of het uberhaupt nu wel doorgaat nadat gerard zijn account heeft opgeheven.[/quote]

Discutabel is het niet alleen voor de pb teaser wat te denken van de staalrit voor 2010,vorig jaar op de utrechtse heuvelrug enorm genoten van de staalrit,maar voor dit jaar nog niks vernomen over een staalrit zou erg jammer zijn als er dit jaar geen zou komen

:(:(:(
Wie nimmer dwaalt word nooit verstandig.

lancev7
Forum-lid

Gebruikersavatar lancev7 15 jul 2010 13:25

[quote="bontempi56"]Discutabel is het niet alleen voor de pb teaser wat te denken van de staalrit voor 2010,vorig jaar op de utrechtse heuvelrug enorm genoten van de staalrit,maar voor dit jaar nog niks vernomen over een staalrit zou erg jammer zijn als er dit jaar geen zou komen

:(:(:([/quote]

Jongens, dit is waar we het al vaak off the board over gehad hebben. Waarom moet het initiatief altijd vanuit dezelfde mensen komen. De forumritten zijn 2 jaar geleden gestart door en voor enthousiastelingen om samen op pad te gaan. Gedruende de tijd werden meer mensen aangestoken en gingen zelf ritten organiseren. Helaas blijkt dat dit toch altijd weer neerkomt op een select groepje en een grote volgende meute.

Zie hierboven nu wat er gebeurd, ik citeer: "vorig jaar op de utrechtse heuvelrug enorm genoten van de staalrit,maar voor dit jaar nog niks vernomen over een staalrit zou erg jammer zijn als er dit jaar geen zou komen."

Zie je nu zelf niet in hoe zielig het eigenlijk is wat er staat. Wat houdt je tegen om zelf een topic te openen met de titel "Staalrit 2010". What's the big deal. Laat zien dat je enthousiast bent en laat andere hiervan mee genieten en stel je niet afhankelijk op.

Overigens is dit niet persoonlijk gericht maar een algemene constatering, waarvan bovenstaande een overduidelijk bewijs is.

bontempi56
Forum-lid

bontempi56 15 jul 2010 13:35

[quote="lancev7"][quote="bontempi56"]Discutabel is het niet alleen voor de pb teaser wat te denken van de staalrit voor 2010,vorig jaar op de utrechtse heuvelrug enorm genoten van de staalrit,maar voor dit jaar nog niks vernomen over een staalrit zou erg jammer zijn als er dit jaar geen zou komen

:(:(:([/quote]

Jongens, dit is waar we het al vaak off the board over gehad hebben. Waarom moet het initiatief altijd vanuit dezelfde mensen komen. De forumritten zijn 2 jaar geleden gestart door en voor enthousiastelingen om samen op pad te gaan. Gedruende de tijd werden meer mensen aangestoken en gingen zelf ritten organiseren. Helaas blijkt dat dit toch altijd weer neerkomt op een select groepje en een grote volgende meute.

Zie hierboven nu wat er gebeurd, ik citeer: "vorig jaar op de utrechtse heuvelrug enorm genoten van de staalrit,maar voor dit jaar nog niks vernomen over een staalrit zou erg jammer zijn als er dit jaar geen zou komen."

Zie je nu zelf niet in hoe zielig het eigenlijk is wat er staat. Wat houdt je tegen om zelf een topic te openen met de titel "Staalrit 2010". What's the big deal. Laat zien dat je enthousiast bent en laat andere hiervan mee genieten en stel je niet afhankelijk op.[/quote]

Ok in grote lijnen ben ik het wel met je eens er word idd zo links en rechts een ritje georganiseerd en wat je telkens ziet dat er maar een heel select groepje werkelijk op komt dagen beetje vreemd terwijl er plenty volgelingen zijn maar mee doen is een heel ander verhaal.Waarom zelf iets opstarten terwijl de organisatie perfect is van een vorige rit (staalmeeting) tenminste ff checken of er nog iemand van de vorige organisatie al iets in petto heeft lijkt mij een doodnormale vraag toch,daarna kan je nog altijd zelf iets op gaan zetten of zeg ik nu iets doms???

lancev7
Forum-lid

Gebruikersavatar lancev7 15 jul 2010 14:32

In zekere zin heb je gelijk, echter de 'organisatie' van een dergelijke rit wordt voor enorm overschat. De voorbereiding is niets meer dan een locatie, een, datum, een route en evt. een pauze stop. Nu is de route die we destijds gereden hebben ook weinig speciaal en zeker niet afhankelijk van Gerard, want hoewel hij daar de weg wel kent komt hij niet vandaar.

Daarmee bedoel ik te zeggen dat het eenvoudig is om het op te starten en een goed idee vind altijd volgelingen en daarmee input voor invulling van de route. Wat betreft de daadwerkelijke deelname, tja.. daar valt weinig over te zeggen, maar daar ben je bij een rit georganiseerd door Gerard ook niet zeker van.

DeletedUser01
Forum-lid

DeletedUser01 15 jul 2010 18:17

Wat mij betreft houden we de volgende staalmeeting in Drenthe op 22 augustus, zie mijn topic hierover.

Of is Assen voor jullie te ver?

bontempi56
Forum-lid

bontempi56 15 jul 2010 20:26

[quote="Walter G"]Wat mij betreft houden we de volgende staalmeeting in Drenthe op 22 augustus, zie mijn topic hierover.

Of is Assen voor jullie te ver?[/quote]

Zou het niet beter zijn om een meer centrale plek in het land te kiezen???

DeletedUser01
Forum-lid

DeletedUser01 15 jul 2010 22:10

[quote="bontempi56"]

Zou het niet beter zijn om een meer centrale plek in het land te kiezen???

[/quote]

Ik weet niet wat je met 'beter' bedoelt...

bontempi56
Forum-lid

bontempi56 15 jul 2010 22:17

Centrale plek lees : een startlocatie centraal gelegen in het land zodat het voor iedereen makkelijk bereikbaar is en niet de een 3uur moet reizen en de ander 15 min. hoop dat het zo duidelijk voor je is.;)

Plaats reactie