Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Positieve en negatieve ervaringen met users van dit forum
Keurig verpakt en in de beschreven staat zadeltje ontvangen van XLR8R.
Dit na prima communicatie middels de mail.
Dit na prima communicatie middels de mail.
Tom Tom.
Had een vraag gesteld over bandjes die hij te koop had. Kreeg gelijk bericht terug en of ik ze wilde hebben want er was nog een andere gegadigde die net iets later was dan ik. Netjes "wie het eerst komt het eerst maalt" dus. Daarnaast zaten de bandjes vandaag al in de brievenbus terwijl het geld pas vandaag is overgemaakt. Topservice!
Had een vraag gesteld over bandjes die hij te koop had. Kreeg gelijk bericht terug en of ik ze wilde hebben want er was nog een andere gegadigde die net iets later was dan ik. Netjes "wie het eerst komt het eerst maalt" dus. Daarnaast zaten de bandjes vandaag al in de brievenbus terwijl het geld pas vandaag is overgemaakt. Topservice!
- de zwarten
- Forum-lid HC
B747
Mooi spul, goede ontvangst en een fietsliefhebber tegenover je aan tafel.
Wat wil je nog meer als je wat koopt?
Mooi spul, goede ontvangst en een fietsliefhebber tegenover je aan tafel.
Wat wil je nog meer als je wat koopt?
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®
Goede ervaring met Ed-EP.
Syntace F119 stuurpen bij hem gekocht. Geld overgemaakt en 1,5 dag erna was de postbode met pakketje er al. Stuurpen was goed verpakt en het zag er allemaal goed uit.
Bovendien goede communicatie via forum en e-mail. Dus, dik tevreden.
Syntace F119 stuurpen bij hem gekocht. Geld overgemaakt en 1,5 dag erna was de postbode met pakketje er al. Stuurpen was goed verpakt en het zag er allemaal goed uit.
Bovendien goede communicatie via forum en e-mail. Dus, dik tevreden.
De twee shirtjes die van ik Emmo heb overgenomen zijn erg netjes verpakt via de post bezorgd.
De shirtjes zijn inderdaad nog als nieuw zoals ze op het forum ook beschreven waren.
De afhandeling ging erg prettig via de PM functie van het forum.
Inmiddels beide shirts gedragen en ze zitten prima.
De shirtjes zijn inderdaad nog als nieuw zoals ze op het forum ook beschreven waren.
De afhandeling ging erg prettig via de PM functie van het forum.
Inmiddels beide shirts gedragen en ze zitten prima.
Stuur gekocht van delsol. Top afhandeling. Ik had hem gevraagd of het mogelijk was om het stuur te reserveren tot de 19e, want dan had ik weer geld. Dit was geen probleem en nadat het geld was overgemaakt stuurde hij het meteen op! Niets dan lof.
Stefan: Geld over gemaakt, en de volgende dag in huis. Prima verpakt, snel reactie terug. Top!
Floepert99: Ook goed contact. Positieve ervaring
CUBEmeister: Eerst interesse tonen, en later geen reactie meer gehad. Minder positief dus.
Floepert99: Ook goed contact. Positieve ervaring
CUBEmeister: Eerst interesse tonen, en later geen reactie meer gehad. Minder positief dus.
Setje Time pedalen gekocht van forumlid Eruumpol.
Perfecte afhandeling, super.
Perfecte afhandeling, super.