Maak een account aan en switch eenvoudig tussen jouw favoriete magazines
Fiets Magazine nr. 5-2025 (incl. de zomer special) is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Hier ook mijn 1ste filmpje met de Garmin Virb,Metrix toegevoegd van mijn Garmin maar geen hs en rpm weergave en ook de data is soms de weg kwijt. https://www.youtube.com/watch?v=BC1-r4KU8k4
Leuk filmpje en een mooi rondje gereden Nijkie! Ik moet toch ook die hoek van het Reichswald eens gaan verkennen... Ik rij meestal Holleweg omhoog, dan Zevenheuvelenweg naar Groesbeek, Wylerbaan en dan langs Tivoli weer terug omdat dat een bekende route voor mij is...
Jannijm schreef:Leuk filmpje en een mooi rondje gereden Nijkie! Ik moet toch ook die hoek van het Reichswald eens gaan verkennen... Ik rij meestal Holleweg omhoog, dan Zevenheuvelenweg naar Groesbeek, Wylerbaan en dan langs Tivoli weer terug omdat dat een bekende route voor mij is...
Vraag: ik overweeg ook een camera, willen jullie met me meedenken?
Twijfel tussen GoPro Hero 4 silver en Garmin Virb XE.
Gaat werken i.c.m. een iPhone, Garmin Edge 800/520 en een Mac voor de beeldbewerking.
Leuk om de sensors zichtbaar te laten zijn (hartslag, cadans, power)
Wat de is de handigste keus in mijn geval?
Voordeel gopro: scherm om direct je opname te zien. Bij de Virb moet dat via WiFi op je iPhone .
Voordeel Virb: naadloze integratie met je sensoren en eigen gratis edit software. Langere accuduur. de goprobeelden kun je met een beetje handigheid echter ook wel combineren met je sensordata.
(Alles van horen zeggen en lezen).
Wat zijn jullie ervaringen met accuduur en / of het opnemen met de Virb zonder preview/livebeeld?
(Sorry Loos, maar dit kan wel toch als aanvulling op jouw vragen?)