Basso
Je hebt natuurlijk alleen maar een aero fiets nodig als je ook aero kunt zitten. Het siert Basso wel dat ze het een beetje puristisch benaderen.
Off topic: Zo'n powermeter is trouwens wel een goede manier om een moderne Campa groep een beetje verteerbaar te krijgen...
Off topic: Zo'n powermeter is trouwens wel een goede manier om een moderne Campa groep een beetje verteerbaar te krijgen...
Campagnolo Ultra Dork
Ik las net dat Basso zijn 'Venta' heeft vernieuwd.
Het model bestaat al 20 jaar ('venti'), maar als je naar de vormgeving kijkt, komt me dit toch eerder over als een totaal nieuw kader: aero design, schijfremmen, ...
https://bikerumor.com/2019/07/24/basso- ... niversary/
De geometrie is wel minder racy dan bij de Diamante, maar bij deze laatste is dit toch wel best extreem. Mooi zeker wel, maar minder toegankelijk voor de gewone amateurrijder.
Wat me ook best meevalt, is de prijssetting van deze Venta. Zeer correct. Ik kan de kwaliteit van hun eigen wielen (eigen merk) niet inschatten.
? Stevige concurrentie voor de Bianchi Aria ?
Het model bestaat al 20 jaar ('venti'), maar als je naar de vormgeving kijkt, komt me dit toch eerder over als een totaal nieuw kader: aero design, schijfremmen, ...
https://bikerumor.com/2019/07/24/basso- ... niversary/
De geometrie is wel minder racy dan bij de Diamante, maar bij deze laatste is dit toch wel best extreem. Mooi zeker wel, maar minder toegankelijk voor de gewone amateurrijder.
Wat me ook best meevalt, is de prijssetting van deze Venta. Zeer correct. Ik kan de kwaliteit van hun eigen wielen (eigen merk) niet inschatten.
? Stevige concurrentie voor de Bianchi Aria ?
Die kabelloop vind ik een beetje jammer maar een endurancefiets zonder schijfremmen (volgend jaar), gemaakt in Italië is altijd goed. De kleurtjes zijn vooralsnog ook niet verkeerd. Zeker omdat een maatje 58 mij goed zal passen ga ik hem zeker in de gaten houden.
Campagnolo Ultra Dork
Ook niet verkeerd die Astra !
Echt opvallend dat, net zoals bij de Venta, er ingezet wordt op merkelijk hogere headtubes.
Kleursetting van de Venta vind ik persoonlijk net iets mooier (ik vind die donkerpaarse echt super mooi), maar in het echt kan het weer anders zijn.
Benieuwd naar de prijzen, maar ik neem aan dat deze nu wel snel zullen volgen.
Echt opvallend dat, net zoals bij de Venta, er ingezet wordt op merkelijk hogere headtubes.
Kleursetting van de Venta vind ik persoonlijk net iets mooier (ik vind die donkerpaarse echt super mooi), maar in het echt kan het weer anders zijn.
Benieuwd naar de prijzen, maar ik neem aan dat deze nu wel snel zullen volgen.
-
- Forum-lid
Vorige maand nog een 2019 model op de kop kunnen tikken voor een mooie prijs bij Zjoeff.nl
Deze ben ik nu langzaam aan het opbouwen. De 2020 kleuren vind ik een beetje saai.
Deze ben ik nu langzaam aan het opbouwen. De 2020 kleuren vind ik een beetje saai.