Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Maarten Ducrot

kingpin
Forum-lid

kingpin 20 jul 2010 21:59

Ik heb vandaag nog even gekeken en toen was " Boogie" weer aangeschoven bij duo "Lulmaarraak" en ik was meer onder de indruk van Boogerd dan van Ducrot en Dijksta....
Koga Miyata Fullproscandium 2009
Trek 7.6FX 2009

geer
Forum-lid

geer 21 jul 2010 14:37

quote maarten ducrot:
"het een soort Alpe d Huez"

Arrgggggggg!!!!!

"maar dan niet zo stijl, niet zo lang, minder bochten"

wat een BS zeg! (maar wel grappig, ik lig iedere keer weer onder de tafel).

Let op morgen:
Maarten: "De Soulor is een soort Alpe d'Huez"

en later

Maarten: "Die Tourmalet is een soort Alp, maar dan langer. Stijler en de bochten zijn niet vlak. Voor de rest is het net de Alp..ohh en de huisjes bovenop zijn anders."
Herbert: "Op de Tourmalet staan toch geen huisjes?"
Maarten: "Ga jij me nou een potje lopen verbeteren Zijkstra, tuurlijk wel! Ik ben toch profrenner geweest, amateur!"

Of zo iets!

klaas-kippegaas
Forum-lid

klaas-kippegaas 21 jul 2010 14:46

fantastisch!

kan me niet storen om het commentaar, moet er vaak om lachen, erg vermakelijk!
mijn bikes :

Wilier Cento Cunego | Specialized Epic Carbon | Cube Reaction | Tomahawk ICE

perik
Forum-lid

perik 21 jul 2010 14:59

Ik vind Ducrot prima te pruimen! Ik stoor me alleen vreselijk aan Herbert die al 150km voor de aankomst begint met alleen nog te supporteren voor Gesink en daar niet meer mee ophoudt. Ducrot is daar ook wel klaar mee heb ik het idee.

spin
Forum-lid

Gebruikersavatar spin 21 jul 2010 15:14

Kingpin schreef:Ik heb vandaag nog even gekeken en toen was " Boogie" weer aangeschoven bij duo "Lulmaarraak" en ik was meer onder de indruk van Boogerd dan van Ducrot en Dijksta....

Het is absoluut zo dat Boogerd beter door heeft wat er gebeurt. Ducrot roept verbaasd "wat gebeurt er nou!!?!?" en dan legt Boogerd hem even uit hoe het zit.

Maar op de een of andere manier vind ik het er toch niet leuker van worden als hij erbij zit. Hij praat over de koers als een ex-prof die voor de buis zit en tegen zijn wielermaatjes lult. Hij praat niet tegen de kijkers, maar tegen Ducrot en Dijkstra. Ducrot daarentegen praat tegen de kijkers, vertelt je leuke verhalen, en dat maakt het toch prettiger om naar te luisteren.

Ik vind ook dat Boogerd af en toe behoorlijk arrogant uit de hoek komt. Gisteren bijvoorbeeld, stelt een kijker een vraag, zegt Boogerd dat hij die vraag niet vindt getuigen van veel wielerkennis. Gelukkig herinnerde Ducrot hem er gauw even aan dat degene die de vraag stelt een kijker is en geen wielrenner.

eelcoz

eelcoz 21 jul 2010 15:17

spin schreef:
Kingpin schreef:Ik heb vandaag nog even gekeken en toen was " Boogie" weer aangeschoven bij duo "Lulmaarraak" en ik was meer onder de indruk van Boogerd dan van Ducrot en Dijksta....

Ik vind ook dat Boogerd af en toe behoorlijk arrogant uit de hoek komt. Gisteren bijvoorbeeld, stelt een kijker een vraag, zegt Boogerd dat hij die vraag niet vindt getuigen van veel wielerkennis. Gelukkig herinnerde Ducrot hem er gauw even aan dat degene die de vraag stelt een kijker is en geen wielrenner.

Dat viel mij ook op. En vergeleken met de onzin die D&D soms uitkramen, was de betreffende vraag zo onnozel nog niet. Het is leuk dat Boogerd veel weet en dingen die D&D niet snappen uit kan leggen, maar hij is duidelijk geen echte commentator zoals je ook aangeeft.

geer
Forum-lid

geer 21 jul 2010 15:36

Mijn dochter kan trouwen uitstekend slapen bij het duo Spik en Span....."lulmemaarinslaap"

marcello
Forum-lid

marcello 21 jul 2010 15:45

Haha, dan heb je je tv zeker zacht staan?

geer
Forum-lid

geer 21 jul 2010 15:51

Tis gelul van een dronken aardbei! :D

marcello
Forum-lid

marcello 21 jul 2010 15:58

Ach, ik kan er meestal wel om lachen.

Alleen aan de term "het moderne / nieuwe wielrennen" kan ik me wel storen.

bleek
Forum-lid

bleek 21 jul 2010 16:02

spin schreef:Ik vind ook dat Boogerd af en toe behoorlijk arrogant uit de hoek komt. Gisteren bijvoorbeeld, stelt een kijker een vraag, zegt Boogerd dat hij die vraag niet vindt getuigen van veel wielerkennis. Gelukkig herinnerde Ducrot hem er gauw even aan dat degene die de vraag stelt een kijker is en geen wielrenner.

Die vraag was ook enigszins neerbuigend gesteld, dus ik begreep Boogerd zijn reactie wel.

bartl10
Forum-lid

bartl10 21 jul 2010 18:33

Ik vind het met Boogerd erbij twintig keer zo leuk en goed! Ik kan Ducrot goed hebben, maar heb meer moeite met Dijkstra, die er naar mijn idee te vaak flink naastzit. Bij D&D erger me ik wel aan het hoge BBQ-gehalte: ik hoor om de haverklap "die is helemaal geroosterd" en "haha, die ligt op het rooster" voorbijkomen... De sauzen van Boogerd maken het nog net te verteren!

Plaats reactie