Maarten Ducrot
quote maarten ducrot:
"het een soort Alpe d Huez"
Arrgggggggg!!!!!
"maar dan niet zo stijl, niet zo lang, minder bochten"
wat een BS zeg! (maar wel grappig, ik lig iedere keer weer onder de tafel).
Let op morgen:
Maarten: "De Soulor is een soort Alpe d'Huez"
en later
Maarten: "Die Tourmalet is een soort Alp, maar dan langer. Stijler en de bochten zijn niet vlak. Voor de rest is het net de Alp..ohh en de huisjes bovenop zijn anders."
Herbert: "Op de Tourmalet staan toch geen huisjes?"
Maarten: "Ga jij me nou een potje lopen verbeteren Zijkstra, tuurlijk wel! Ik ben toch profrenner geweest, amateur!"
Of zo iets!
"het een soort Alpe d Huez"
Arrgggggggg!!!!!
"maar dan niet zo stijl, niet zo lang, minder bochten"
wat een BS zeg! (maar wel grappig, ik lig iedere keer weer onder de tafel).
Let op morgen:
Maarten: "De Soulor is een soort Alpe d'Huez"
en later
Maarten: "Die Tourmalet is een soort Alp, maar dan langer. Stijler en de bochten zijn niet vlak. Voor de rest is het net de Alp..ohh en de huisjes bovenop zijn anders."
Herbert: "Op de Tourmalet staan toch geen huisjes?"
Maarten: "Ga jij me nou een potje lopen verbeteren Zijkstra, tuurlijk wel! Ik ben toch profrenner geweest, amateur!"
Of zo iets!
-
- Forum-lid
fantastisch!
kan me niet storen om het commentaar, moet er vaak om lachen, erg vermakelijk!
kan me niet storen om het commentaar, moet er vaak om lachen, erg vermakelijk!
Ik vind Ducrot prima te pruimen! Ik stoor me alleen vreselijk aan Herbert die al 150km voor de aankomst begint met alleen nog te supporteren voor Gesink en daar niet meer mee ophoudt. Ducrot is daar ook wel klaar mee heb ik het idee.
Kingpin schreef:Ik heb vandaag nog even gekeken en toen was " Boogie" weer aangeschoven bij duo "Lulmaarraak" en ik was meer onder de indruk van Boogerd dan van Ducrot en Dijksta....
Het is absoluut zo dat Boogerd beter door heeft wat er gebeurt. Ducrot roept verbaasd "wat gebeurt er nou!!?!?" en dan legt Boogerd hem even uit hoe het zit.
Maar op de een of andere manier vind ik het er toch niet leuker van worden als hij erbij zit. Hij praat over de koers als een ex-prof die voor de buis zit en tegen zijn wielermaatjes lult. Hij praat niet tegen de kijkers, maar tegen Ducrot en Dijkstra. Ducrot daarentegen praat tegen de kijkers, vertelt je leuke verhalen, en dat maakt het toch prettiger om naar te luisteren.
Ik vind ook dat Boogerd af en toe behoorlijk arrogant uit de hoek komt. Gisteren bijvoorbeeld, stelt een kijker een vraag, zegt Boogerd dat hij die vraag niet vindt getuigen van veel wielerkennis. Gelukkig herinnerde Ducrot hem er gauw even aan dat degene die de vraag stelt een kijker is en geen wielrenner.
spin schreef:Kingpin schreef:Ik heb vandaag nog even gekeken en toen was " Boogie" weer aangeschoven bij duo "Lulmaarraak" en ik was meer onder de indruk van Boogerd dan van Ducrot en Dijksta....
Ik vind ook dat Boogerd af en toe behoorlijk arrogant uit de hoek komt. Gisteren bijvoorbeeld, stelt een kijker een vraag, zegt Boogerd dat hij die vraag niet vindt getuigen van veel wielerkennis. Gelukkig herinnerde Ducrot hem er gauw even aan dat degene die de vraag stelt een kijker is en geen wielrenner.
Dat viel mij ook op. En vergeleken met de onzin die D&D soms uitkramen, was de betreffende vraag zo onnozel nog niet. Het is leuk dat Boogerd veel weet en dingen die D&D niet snappen uit kan leggen, maar hij is duidelijk geen echte commentator zoals je ook aangeeft.
spin schreef:Ik vind ook dat Boogerd af en toe behoorlijk arrogant uit de hoek komt. Gisteren bijvoorbeeld, stelt een kijker een vraag, zegt Boogerd dat hij die vraag niet vindt getuigen van veel wielerkennis. Gelukkig herinnerde Ducrot hem er gauw even aan dat degene die de vraag stelt een kijker is en geen wielrenner.
Die vraag was ook enigszins neerbuigend gesteld, dus ik begreep Boogerd zijn reactie wel.
Ik vind het met Boogerd erbij twintig keer zo leuk en goed! Ik kan Ducrot goed hebben, maar heb meer moeite met Dijkstra, die er naar mijn idee te vaak flink naastzit. Bij D&D erger me ik wel aan het hoge BBQ-gehalte: ik hoor om de haverklap "die is helemaal geroosterd" en "haha, die ligt op het rooster" voorbijkomen... De sauzen van Boogerd maken het nog net te verteren!