Robert Gesink
-
- Forum-lid
- Berichten: 67
- Lid geworden op: 30 jul 2008 18:01
'k heb gisteren zelf de laatste 85 km van etappe gereden en het is gewoon belachelijk dat ze afdaling van steile kant van Stockeu pakken. In AGR sturen ze ook niemand de Keutenberg of Dode Man naar beneden. Is gewoon onzinnig. Daarnaast was wegdek voor een gedeelte "gerepareerd" waardoor er een aantal plekken met zeer glad nieuw asfalt was tussen de gaten en het oude asfalt.
Ga zelf ook voor spectaculair wielrennen, maar niet ten koste van alles.
Ik ga er nog steeds vanuit dat Gesink vooral veel pech heeft, maar goed daar zou je de val zelf voor moeten kunnen bekijken en analyseren.
Voor het overige was het overigens een geweldige route.
Ga zelf ook voor spectaculair wielrennen, maar niet ten koste van alles.
Ik ga er nog steeds vanuit dat Gesink vooral veel pech heeft, maar goed daar zou je de val zelf voor moeten kunnen bekijken en analyseren.
Voor het overige was het overigens een geweldige route.
- de zwarten
- Forum-lid HC
- Berichten: 4229
- Lid geworden op: 17 dec 2006 22:17
Ze gingen toch niet de steile kant van de Stockeu af? De Stockeu heeft 3 kanten, en de hele steile lieten ze letterlijk links liggen. De afdaling was dezelfde als in L-B-L dacht ik.
Hoe dan ook, het zij hun vergeven... ALS ze tenminste vandaag koers maken. Met het mes tussen de tanden.
En als ze het niet vinden kunnen dat er 180 man aan de kasseien beginnen, moeten ze maar vroeger beginnen aanvallen. De eer en glorie is aan de attackeurs vandaag, de rest moet maar wat door het veld ploegen bij oponthoud op de kasseien...
Hoe dan ook, het zij hun vergeven... ALS ze tenminste vandaag koers maken. Met het mes tussen de tanden.
En als ze het niet vinden kunnen dat er 180 man aan de kasseien beginnen, moeten ze maar vroeger beginnen aanvallen. De eer en glorie is aan de attackeurs vandaag, de rest moet maar wat door het veld ploegen bij oponthoud op de kasseien...
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- Berichten: 24317
- Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
- Locatie: Leende
-
- Forum-lid
- Berichten: 67
- Lid geworden op: 30 jul 2008 18:01
Klopt, maar was m.i. -zeker gezien slechte wegdek - te steil. Zeker gezien opmerking over Keutenberg en Dode Man.
marcelbakero schreef:Klopt, maar was m.i. -zeker gezien slechte wegdek - te steil. Zeker gezien opmerking over Keutenberg en Dode Man.
onzin, weet je van tevoren, ga je met z'n allen langzamer
dit topic dreigt te verzanden in tour topic 2
even terug naar Gesink:
het kan toch haast niet dat je met een scheur in je armbot die kasseien zonder tijdsverlies doorkomt?
Nou... zaterdag hadden we dit nog teleurstellend gevonden, nu zijn we blij dat de schade beperkt is gebleven.
Goed was wel om te horen van hem dat hij zn stuur gewoon kon vasthouden. Positief voor in de bergen. Nu maar hopen voor hem dat hij geen terugslag krijgt.
Goed was wel om te horen van hem dat hij zn stuur gewoon kon vasthouden. Positief voor in de bergen. Nu maar hopen voor hem dat hij geen terugslag krijgt.
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Berichten: 2435
- Lid geworden op: 24 feb 2006 12:21
- Locatie: Deventer
- Contact
Lachen met Gesink: http://now.rabosport.nl/user/RGUpdate/view/6956628
Rezne schreef:Nice
Wat zweeft daar trouwens nog meer in de lucht, naast die Oakley. Zijn brillendoosje? Lijkt me geen bidon.
bandenplakset?
maar goed, het wordt Spanje
ik kan nog wel een Spanjaard bedenken die hij dit weekend een lesje mag leren van mij
(door harder naar boven te fietsen natuurlijk, niet door te vallen)
overigens lijkt het er op dat hij te dicht in het wiel zat... terwijl 'men' zegt dat je op die kasseien wat meer afstand moet houden