Fanclub Liz Hatch
[quote="Corniel"]
Na het zien van deze foto heb ik in ieder geval enige twijfel.
De grootte van borsten is behalve genetisch, afhankelijk van het vetpercentage. De reden dat turnsters, roeiers en veel andere sportende vrouwen zoweinig/geen borsten overhouden is omdat hun vetpercentages ver onder de gebruikelijke (voor vrouwn dan) 25% dalen.
Bij vrouwen met een laag vet percentage (zoals Liz schijnbaar heeft) en een geen/smalle heupen vind ik grote (zeker van deze omvang) zeer verdacht. [/quote]
Als je deze foto bekijk , blijf er dan bij jou nog steeds de vraag van verdacht :
Na het zien van deze foto heb ik in ieder geval enige twijfel.
De grootte van borsten is behalve genetisch, afhankelijk van het vetpercentage. De reden dat turnsters, roeiers en veel andere sportende vrouwen zoweinig/geen borsten overhouden is omdat hun vetpercentages ver onder de gebruikelijke (voor vrouwn dan) 25% dalen.
Bij vrouwen met een laag vet percentage (zoals Liz schijnbaar heeft) en een geen/smalle heupen vind ik grote (zeker van deze omvang) zeer verdacht. [/quote]
Als je deze foto bekijk , blijf er dan bij jou nog steeds de vraag van verdacht :
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.
Ik weet niet waar dit over gaat. Fietsen doe je toch met je benen en niet met je borsten? Miss Hatch is gewoon een dame die van het leven geniet, net als vele anderen. Dat zij niet als een non en met een vetpercentage van 10% door het leven gaat moet ze zelf weten, ik geef haar daarin groot gelijk. Over de inhoud van liz, misschien is het aardig om haar politieke voorkeur te weten te komen. Hillary or Barrack for President??!!
no pain no gain
[quote="Groene Spicht"]
Ik bedoel ook jouw FIETS.......laat dat aub duidelijk zijn. Je moet me ondertussen toch wel enigzins hebben leren kennen??!!!:)[/quote]
Ghehe, ik dacht al..... Heb wat te snel gelezen, was in mijn hoofd al bezig met een reactie op dat andere bericht.
Ik bedoel ook jouw FIETS.......laat dat aub duidelijk zijn. Je moet me ondertussen toch wel enigzins hebben leren kennen??!!!:)[/quote]
Ghehe, ik dacht al..... Heb wat te snel gelezen, was in mijn hoofd al bezig met een reactie op dat andere bericht.
Stevens SCF 2 Ultegra SL / Stevens Vuelta Ultegra SL
Ik noem mij voortaan Giant M!!
Ik vind haar een zeer leuk mens, ook om te zien en daarnaast rijdt ze ook nog eens goed.
Ze is geen 10 in een dozijn en daar houd ik van!
Corine Dorland was er ook zo eentje. Of Anne Friesinger.
Ik vind haar een zeer leuk mens, ook om te zien en daarnaast rijdt ze ook nog eens goed.
Ze is geen 10 in een dozijn en daar houd ik van!
Corine Dorland was er ook zo eentje. Of Anne Friesinger.
Niets is wat het lijkt..
-
- Forum-lid
zijn zo te zien aan de verhouding en aan de striempjes bij het open shirtje nep! Heb verglijkingsmateriaal bij mijn vriendin vandaar mijn kennersoog
Ik kijk er graag naar.....en dat ze leuk en intelligent overkomt en nog een stukkie kan fietsen dat maakt het plaatje toch alleen maar af. Denk dat Liz dat zich ook wel realiseert.
Ik kijk er graag naar.....en dat ze leuk en intelligent overkomt en nog een stukkie kan fietsen dat maakt het plaatje toch alleen maar af. Denk dat Liz dat zich ook wel realiseert.
-
- Forum-lid
[quote="Groene Spicht"][quote="Pinarello paris"]zijn zo te zien aan de verhouding en aan de striempjes bij het open shirtje nep! Heb verglijkingsmateriaal bij mijn vriendin vandaar mijn kennersoog
Ik kijk er graag naar.....en dat ze leuk en intelligent overkomt en nog een stukkie kan fietsen dat maakt het plaatje toch alleen maar af. Denk dat Liz dat zich ook wel realiseert.[/quote]
HA die Pinarello man. Goede smaak. Dat sowieso. Maar....vertel en leer mij vandaag iets.
"de verhouding en aan de striempjes bij het open shirtje nep! Heb verglijkingsmateriaal bij mijn vriendin vandaar"[/quote]
Nou , eerder in dit forum staat een mooie frontaal genomen foto , waar haar boezem nogal te zien is door het opengeritste shirtje. als je goed kijkt haar borsten hangen een beetje in het zweet shirtje. bij silliconen borsten onstaat daar waar er rek op de huid komt een kleine uitrekking van die huid. het iss heel moeilijk te zien , maar omdat mijn vriendin dat ook een beetje heeft als ze op de race fiets zit weet ik aar ik moet kijekn en wat de oorzaak is.......
verder......natuurlijk verhouding zegt niks , maar ervan uitgaande dat ze toch wel wat uurtjes op de bike zit.
haar borsten zien er er voor mij absoluut niet onnatuurlijk uit. maar ik kan stellen dat ze als ze voorover zit en haar borsten hebben dan nog zo,n volle vorm dat dat alleen kan komen door silliconen. Ze is tenslotte ook al 27 en ook op die leeftijd is de zwaartekracht al werkzaam.
Kortom Ze ziet er puik uit
hoop een beetje geholpen te hebben zonder dat er iemand de indruk heeft gekregen dat ik hier alleen maar kom om over haar borsten te praten.
Ik kijk er graag naar.....en dat ze leuk en intelligent overkomt en nog een stukkie kan fietsen dat maakt het plaatje toch alleen maar af. Denk dat Liz dat zich ook wel realiseert.[/quote]
HA die Pinarello man. Goede smaak. Dat sowieso. Maar....vertel en leer mij vandaag iets.
"de verhouding en aan de striempjes bij het open shirtje nep! Heb verglijkingsmateriaal bij mijn vriendin vandaar"[/quote]
Nou , eerder in dit forum staat een mooie frontaal genomen foto , waar haar boezem nogal te zien is door het opengeritste shirtje. als je goed kijkt haar borsten hangen een beetje in het zweet shirtje. bij silliconen borsten onstaat daar waar er rek op de huid komt een kleine uitrekking van die huid. het iss heel moeilijk te zien , maar omdat mijn vriendin dat ook een beetje heeft als ze op de race fiets zit weet ik aar ik moet kijekn en wat de oorzaak is.......
verder......natuurlijk verhouding zegt niks , maar ervan uitgaande dat ze toch wel wat uurtjes op de bike zit.
haar borsten zien er er voor mij absoluut niet onnatuurlijk uit. maar ik kan stellen dat ze als ze voorover zit en haar borsten hebben dan nog zo,n volle vorm dat dat alleen kan komen door silliconen. Ze is tenslotte ook al 27 en ook op die leeftijd is de zwaartekracht al werkzaam.
Kortom Ze ziet er puik uit
hoop een beetje geholpen te hebben zonder dat er iemand de indruk heeft gekregen dat ik hier alleen maar kom om over haar borsten te praten.
-
- Forum-lid
[quote="Pinarello paris"]Nou , eerder in dit forum staat een mooie frontaal genomen foto , waar haar boezem nogal te zien is door het opengeritste shirtje. als je goed kijkt haar borsten hangen een beetje in het zweet shirtje. bij silliconen borsten onstaat daar waar er rek op de huid komt een kleine uitrekking van die huid. het iss heel moeilijk te zien , maar omdat mijn vriendin dat ook een beetje heeft als ze op de race fiets zit weet ik aar ik moet kijekn en wat de oorzaak is.......[/quote]
Ik vind niet dat we zomaar Pinarello paris op zijn woord mogen geloven, dus plaats maar soortgelijke foto's van je vriendin zodat we zelf kunnen vergelijken en onze conclusies kunnen trekken
Ik vind niet dat we zomaar Pinarello paris op zijn woord mogen geloven, dus plaats maar soortgelijke foto's van je vriendin zodat we zelf kunnen vergelijken en onze conclusies kunnen trekken
-
- Forum-lid
[quote="Bushwankaz"][quote="Pinarello paris"]Nou , eerder in dit forum staat een mooie frontaal genomen foto , waar haar boezem nogal te zien is door het opengeritste shirtje. als je goed kijkt haar borsten hangen een beetje in het zweet shirtje. bij silliconen borsten onstaat daar waar er rek op de huid komt een kleine uitrekking van die huid. het iss heel moeilijk te zien , maar omdat mijn vriendin dat ook een beetje heeft als ze op de race fiets zit weet ik aar ik moet kijekn en wat de oorzaak is.......[/quote]
[/quote]
hahaha da,s een goeije
ben bang dat mijn vergunning dan wordt ingetrokken voor onbepaalde tijd
[/quote]
hahaha da,s een goeije
ben bang dat mijn vergunning dan wordt ingetrokken voor onbepaalde tijd
[quote="Knots"]Nieuwe:
Hiermee lig je al 3 dagen achter.
[/quote]
Achels Bruin 8 en dat is een van haar favorieten .
[quote=""Liz""]Bruin 8. One of my favorites. If you're going to drink a beer once a month it better be a damn good one. [/quote]
Hiermee lig je al 3 dagen achter.
[/quote]
Achels Bruin 8 en dat is een van haar favorieten .
[quote=""Liz""]Bruin 8. One of my favorites. If you're going to drink a beer once a month it better be a damn good one. [/quote]
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.